This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10103514%21RIV12-GA0-11210___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11210%2F11%3A10103514%21RIV12-GA0-11210___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
This chapter deals with the most common issues of school counselling in comprehensive eight-year secondary schools and second grades of elementary schools, which perceives in terms of developmental characteristics of early adolescence, and also from the perspective of two psychological concepts - academic self-concept and academic efficacy. Kapitola se zabývá nejčastějšími tématy poradenství na víceletých gymnáziích a druhých stupních základních škol, která nahlíží z hlediska vývojových charakteristiky rané adolescence, ale také psychologických konceptů školního sebepojetí a vnímané akademické účinnosti. Kapitola se zabývá nejčastějšími tématy poradenství na víceletých gymnáziích a druhých stupních základních škol, která nahlíží z hlediska vývojových charakteristiky rané adolescence, ale také psychologických konceptů školního sebepojetí a vnímané akademické účinnosti.
dcterms:title
Diferenciace v základním vzdělávání z psychologického hlediska Differentiation in elementary education from psychological perspective Diferenciace v základním vzdělávání z psychologického hlediska
skos:prefLabel
Diferenciace v základním vzdělávání z psychologického hlediska Diferenciace v základním vzdělávání z psychologického hlediska Differentiation in elementary education from psychological perspective
skos:notation
RIV/00216208:11210/11:10103514!RIV12-GA0-11210___
n13:predkladatel
n20:orjk%3A11210
n3:aktivita
n14:P
n3:aktivity
P(GA406/08/0258)
n3:dodaniDat
n8:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n18:2014459
n3:druhVysledku
n6:C
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
194530
n3:idVysledku
RIV/00216208:11210/11:10103514
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
early adolescence; academic efficacy; academic self-concept; education; Differentiation
n3:klicoveSlovo
n4:academic%20efficacy n4:academic%20self-concept n4:education n4:Differentiation n4:early%20adolescence
n3:kontrolniKodProRIV
[6ED568FA13DE]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Diverzita a diferenciace v základním vzdělávání
n3:obor
n5:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
348
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n19:GA406%2F08%2F0258
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2011
n3:tvurceVysledku
Morávková Krejčová, Lenka
s:numberOfPages
20
n12:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Nakladatelství Karolinum
n21:isbn
978-80-246-1911-8
n17:organizacniJednotka
11210