This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10071093%21RIV11-GA0-11210___/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10071093%21RIV11-GA0-11210___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
The study relates the importance of teacherś activity and psychological preparedness to the possibilities of the pupilś cognitive development . The teacher quarantees this cognitive development. Kapitola se soustředila na význam učitelovy činnosti ve vztahu k možnostem kognitivního rozvoje žáka. Pojímá učitele jako garanta tohoto rozvoje a zdůrazňuje jeho psychologickou připravenost. Kapitola se soustředila na význam učitelovy činnosti ve vztahu k možnostem kognitivního rozvoje žáka. Pojímá učitele jako garanta tohoto rozvoje a zdůrazňuje jeho psychologickou připravenost.
dcterms:title
Psychologie školního učení a připravenost učitele na rozvoj učebních kompetencí The psychology of school learning and teacherś preparedness for the pupilś learning competency development Psychologie školního učení a připravenost učitele na rozvoj učebních kompetencí
skos:prefLabel
Psychologie školního učení a připravenost učitele na rozvoj učebních kompetencí Psychologie školního učení a připravenost učitele na rozvoj učebních kompetencí The psychology of school learning and teacherś preparedness for the pupilś learning competency development
skos:notation
RIV/00216208:11210/10:10071093!RIV11-GA0-11210___
n3:aktivita
n14:P
n3:aktivity
P(GA406/08/0258)
n3:dodaniDat
n17:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n8:5441137 n8:3644782
n3:druhVysledku
n12:C
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
283405
n3:idVysledku
RIV/00216208:11210/10:10071093
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
understanding; context; competency for learning; cognitive authonomy; proposition; school learning
n3:klicoveSlovo
n5:cognitive%20authonomy n5:school%20learning n5:competency%20for%20learning n5:context n5:proposition n5:understanding
n3:kontrolniKodProRIV
[635D07B9F463]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Učitel v současné škole
n3:obor
n6:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetStranKnihy
315
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n10:GA406%2F08%2F0258
n3:rokUplatneniVysledku
n17:2010
n3:tvurceVysledku
Volf, Petr Krykorková, Hana
s:numberOfPages
12
n16:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Nakladatelství Karolinum
n13:isbn
978-80-7308-301-4
n4:organizacniJednotka
11210