This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10053243%21RIV11-MSM-11210___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11210%2F10%3A10053243%21RIV11-MSM-11210___
rdf:type
n19:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The paper introduces a concept of academic efficacy which is based on the self-efficacy theory. However, the academic efficacy is defined in terms of one's educational process. The text describes key factors which affect the development of academic efficacy. It also emphasizes how teachers can support their students' academic efficacy. Finally, the text also shows links between academic efficacy and students' motivation and their academic achievements. Text představuje koncepci vnímané akademické účinnosti (academic efficacy), která vychází z teorie vnímané osobní účinnosti (self-efficacy), avšak je úzce vymezena ve vztahu k edukačnímu procesu jedince. Jsou představeny klíčové faktory, které působí na rozvoj vnímané akademické účinnosti a současně je položen důraz na možnosti učitelů, jimiž mohou vnímanou akademickou účinnost u svých žáků podněcovat. Mimo to je poukázáno na přesahy uvedené koncepce na motivaci žáků a jejich celkovou školní úspěšnost. Text představuje koncepci vnímané akademické účinnosti (academic efficacy), která vychází z teorie vnímané osobní účinnosti (self-efficacy), avšak je úzce vymezena ve vztahu k edukačnímu procesu jedince. Jsou představeny klíčové faktory, které působí na rozvoj vnímané akademické účinnosti a současně je položen důraz na možnosti učitelů, jimiž mohou vnímanou akademickou účinnost u svých žáků podněcovat. Mimo to je poukázáno na přesahy uvedené koncepce na motivaci žáků a jejich celkovou školní úspěšnost.
dcterms:title
Academic efficacy : what it is, how it affects students' school work, and how teacher support it. Vnímaná akademická účinnost : co to je, jak ovlivňuje výkony žáků a jak ji mohou učitelé podpořit. Vnímaná akademická účinnost : co to je, jak ovlivňuje výkony žáků a jak ji mohou učitelé podpořit.
skos:prefLabel
Vnímaná akademická účinnost : co to je, jak ovlivňuje výkony žáků a jak ji mohou učitelé podpořit. Vnímaná akademická účinnost : co to je, jak ovlivňuje výkony žáků a jak ji mohou učitelé podpořit. Academic efficacy : what it is, how it affects students' school work, and how teacher support it.
skos:notation
RIV/00216208:11210/10:10053243!RIV11-MSM-11210___
n3:aktivita
n15:Z
n3:aktivity
Z(MSM0021620841)
n3:dodaniDat
n4:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n10:2014459
n3:druhVysledku
n7:D
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
296539
n3:idVysledku
RIV/00216208:11210/10:10053243
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
academic achievements.; motivation; self-efficacy; Academic efficacy
n3:klicoveSlovo
n6:motivation n6:self-efficacy n6:Academic%20efficacy n6:academic%20achievements.
n3:kontrolniKodProRIV
[CCB63A66D1ED]
n3:mistoKonaniAkce
FF UK, Praha
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevZdroje
Škola jako místo setkávání 2010 : sborník příspěvků z konference konané 19. dubna 2010.
n3:obor
n13:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2010
n3:tvurceVysledku
Morávková Krejčová, Lenka
n3:typAkce
n21:EUR
n3:zahajeniAkce
2010-04-19+02:00
n3:zamer
n20:MSM0021620841
s:numberOfPages
11
n16:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Filozofická fakulta
n18:isbn
978-80-7308-310-6
n14:organizacniJednotka
11210