This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11210%2F09%3A00200697%21RIV10-GA0-11210___/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11210%2F09%3A00200697%21RIV10-GA0-11210___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Teoretická studie kombinovaná s výstupy z empirických sond je zaměřena na klíčovou otázku vzdělávací teorie i praxe: Jak využít potenciál žákovské diverzity pro efektivní učení všech? Jádrem studie je popis a interpretace vybraných výukových strategií založených na práci s poznávacím konfliktem v kooperativním kontextu - kooperativní strategie, strategie učebních sporů a dramaticko výchovné strategie. Tyto strategie jsou vztahovány k rámci 1. pojetí školy 2. pojetí vzdělávání, které je na kategorii konfliktu založeno - v paradigmatu sociálního konstruktivismu 3. pohledů na heterogenitu a homogenitu ve vzdělávacím prostředí. Základní problém je spatřován v implementačních procesech: v možnosti většího prostoru pro tyto strategie, které jsou teoreticky propracovány a empiricky ověřeny, jejich výskyt v praxi naší školy je však prozatím limitovaný. Teoretická studie kombinovaná s výstupy z empirických sond je zaměřena na klíčovou otázku vzdělávací teorie i praxe: Jak využít potenciál žákovské diverzity pro efektivní učení všech? Jádrem studie je popis a interpretace vybraných výukových strategií založených na práci s poznávacím konfliktem v kooperativním kontextu - kooperativní strategie, strategie učebních sporů a dramaticko výchovné strategie. Tyto strategie jsou vztahovány k rámci 1. pojetí školy 2. pojetí vzdělávání, které je na kategorii konfliktu založeno - v paradigmatu sociálního konstruktivismu 3. pohledů na heterogenitu a homogenitu ve vzdělávacím prostředí. Základní problém je spatřován v implementačních procesech: v možnosti většího prostoru pro tyto strategie, které jsou teoreticky propracovány a empiricky ověřeny, jejich výskyt v praxi naší školy je však prozatím limitovaný. The theoretical study combined with empirical probes is focused on the key issue of educational theory and practice: How to capitalize from students diversity for effective learning of all? In the core of the study there is a description and interpretation of some instructional strategies based on working with cognitive conflict in the cooperative context - cooperative strategies, academic controversies, drama strategies. The strategies are interpreted in the frame of 1. the whole school concept 2. conflict based educational concept - in social constructivistic paradigma 3. views on heterogenity and homogenity in educational environment. The key issues are seen in implementation processes, in the broader space for the strategies which are elaborated theoretically and empirically testified, but limited in our school practice.
dcterms:title
Educational strategies and diversity classroom potential Výukové strategie a potenciál diverzity ve třídě Výukové strategie a potenciál diverzity ve třídě
skos:prefLabel
Výukové strategie a potenciál diverzity ve třídě Educational strategies and diversity classroom potential Výukové strategie a potenciál diverzity ve třídě
skos:notation
RIV/00216208:11210/09:00200697!RIV10-GA0-11210___
n3:aktivita
n5:P
n3:aktivity
P(GA406/08/0258)
n3:cisloPeriodika
3
n3:dodaniDat
n15:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n9:9307842
n3:druhVysledku
n18:J
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
350676
n3:idVysledku
RIV/00216208:11210/09:00200697
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
Educational; strategies; diversity; classroom; potential
n3:klicoveSlovo
n4:Educational n4:strategies n4:potential n4:classroom n4:diversity
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[FB585037BC22]
n3:nazevZdroje
Pedagogická orientace
n3:obor
n10:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n12:GA406%2F08%2F0258
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2009
n3:tvurceVysledku
Kasíková, Hana
s:issn
1211-4669
s:numberOfPages
19
n6:organizacniJednotka
11210