This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11210%2F08%3A00201489%21RIV10-GA0-11210___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11210%2F08%3A00201489%21RIV10-GA0-11210___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Autorka se v článku zabývá teoretickými determinantami konceptu kognitivní svébytnost. Zdůrazňuje, že v procesu učení nejde pouze o kognitivní rozvoj, ale jde zároveň o rozvoj osobnostní a sociální. V tomto směru uvádí základní okolnosti, které rozvoj kognitivní svébytnosti umožňují. Autorka se v článku zabývá teoretickými determinantami konceptu kognitivní svébytnost. Zdůrazňuje, že v procesu učení nejde pouze o kognitivní rozvoj, ale jde zároveň o rozvoj osobnostní a sociální. V tomto směru uvádí základní okolnosti, které rozvoj kognitivní svébytnosti umožňují. The study represents just one of the possible ways of tackling the questions of the meaninfulness and quality of school learning. The term cognitive autonomy has been used as a concept that refers not just to the development of cognitive dspositions, but also to the personality dimensions of the learning process.
dcterms:title
Kognitivní svébytnost, teoretická východiska a okolnosti jejího rozvíjení Cognitive Autonomy, Theoretical premises and Circumstances of its Development Kognitivní svébytnost, teoretická východiska a okolnosti jejího rozvíjení
skos:prefLabel
Kognitivní svébytnost, teoretická východiska a okolnosti jejího rozvíjení Kognitivní svébytnost, teoretická východiska a okolnosti jejího rozvíjení Cognitive Autonomy, Theoretical premises and Circumstances of its Development
skos:notation
RIV/00216208:11210/08:00201489!RIV10-GA0-11210___
n5:aktivita
n14:P
n5:aktivity
P(GA406/08/0258)
n5:cisloPeriodika
2
n5:dodaniDat
n7:2010
n5:domaciTvurceVysledku
n13:3644782
n5:druhVysledku
n11:J
n5:duvernostUdaju
n16:S
n5:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
375001
n5:idVysledku
RIV/00216208:11210/08:00201489
n5:jazykVysledku
n17:cze
n5:klicovaSlova
Cognitive; Autonomy; Theoretical; premises; Circumstances; Development
n5:klicoveSlovo
n9:Development n9:Theoretical n9:Circumstances n9:premises n9:Autonomy n9:Cognitive
n5:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n5:kontrolniKodProRIV
[E309BA912C9C]
n5:nazevZdroje
Pedagogika
n5:obor
n8:AM
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:projekt
n18:GA406%2F08%2F0258
n5:rokUplatneniVysledku
n7:2008
n5:svazekPeriodika
LVIII
n5:tvurceVysledku
Krykorková, Hana
s:issn
0031-3815
s:numberOfPages
16
n6:organizacniJednotka
11210