This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11210%2F08%3A00200024%21RIV10-GA0-11210___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11210%2F08%3A00200024%21RIV10-GA0-11210___
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
dcterms:description
In the same way, as it is adjudged to individuals or social groups, authority can be related to scientific fields, philosophical theories and even to social institutions. What is the place of contemporary school within this intersection of relations? Does it reflect the crisis of culture, society and democracy? What does one understand under the term of %22authority%22 and what are its features? What is authority based on? To what extent is it necessary to deal with authority in the period of its indubitable crisis? Is there anything new we can discover in this area? To what extent is it useful to consider authority a pedagogical problem? Tak, jako můžeme přisuzovat autoritu jednotlivým osobám či sociálním skupinám, můžeme ji také vztahovat k vědeckým oborům, filozofickým teoriím, ale i ke společenským institucím. Jak z tohoto průniku vychází soudobá škola? Jaké postavení a prestiž má ve společnosti? Promítá se do ní krize kultury, společnosti a demokracie? A co naopak škole a učiteli nabízí společnost k posílení prestiže u široké veřejnosti? Co rozumíme pod pojmem autorita a jaké jsou její znaky? Na čem je autorita učitele založena? Je vůbec nutné zabývat se jí v době její nepochybné krize? Co nového můžeme v této oblasti odhalit? Vytrácí se autorita ve výchově nebo mění své podoby? Nakolik je užitečné uvažovat o autoritě jako o pedagogickém problému?. Tak, jako můžeme přisuzovat autoritu jednotlivým osobám či sociálním skupinám, můžeme ji také vztahovat k vědeckým oborům, filozofickým teoriím, ale i ke společenským institucím. Jak z tohoto průniku vychází soudobá škola? Jaké postavení a prestiž má ve společnosti? Promítá se do ní krize kultury, společnosti a demokracie? A co naopak škole a učiteli nabízí společnost k posílení prestiže u široké veřejnosti? Co rozumíme pod pojmem autorita a jaké jsou její znaky? Na čem je autorita učitele založena? Je vůbec nutné zabývat se jí v době její nepochybné krize? Co nového můžeme v této oblasti odhalit? Vytrácí se autorita ve výchově nebo mění své podoby? Nakolik je užitečné uvažovat o autoritě jako o pedagogickém problému?.
dcterms:title
Jak získat, udržet a neztrácet autoritu Development of authority Jak získat, udržet a neztrácet autoritu
skos:prefLabel
Jak získat, udržet a neztrácet autoritu Development of authority Jak získat, udržet a neztrácet autoritu
skos:notation
RIV/00216208:11210/08:00200024!RIV10-GA0-11210___
n3:aktivita
n17:P
n3:aktivity
P(GA406/06/0546)
n3:dodaniDat
n11:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n8:2568462
n3:druhVysledku
n15:B
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
373646
n3:idVysledku
RIV/00216208:11210/08:00200024
n3:jazykVysledku
n7:cze
n3:klicovaSlova
Development; authority
n3:klicoveSlovo
n6:Development n6:authority
n3:kontrolniKodProRIV
[62935DDCF54B]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
1.
n3:nazevZdroje
Jak získat, udržet a neztrácet autoritu
n3:obor
n10:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
141
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n18:GA406%2F06%2F0546
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2008
n3:tvurceVysledku
Vališová, Alena
s:numberOfPages
141
n14:hasPublisher
Grada Publishing, a.s.
n5:isbn
80-247-0817-5
n9:organizacniJednotka
11210