This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11210%2F07%3A10062427%21RIV11-GA0-11210___/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11210%2F07%3A10062427%21RIV11-GA0-11210___
rdf:type
skos:Concept n11:Vysledek
dcterms:description
Studie zkoumá vztah mezi pojmem reklamy a umění a způsoby jejich definování. Navazuje na úvahy autorů převážně z tradice analytické filozofie uměné. Studie zkoumá vztah mezi pojmem reklamy a umění a způsoby jejich definování. Navazuje na úvahy autorů převážně z tradice analytické filozofie uměné. This study deals with a question what is the relation between a notion of commercial and the one of art. General theoretical problem of defining such notions are being addressed as well.
dcterms:title
Může být reklama uměním? A kdy...? : O povaze vztahu reklamy a umění a podmínkách jejího posouzení Může být reklama uměním? A kdy...? : O povaze vztahu reklamy a umění a podmínkách jejího posouzení Can be commercials art? And when ... ? On the relation between commercials and art and how to define it
skos:prefLabel
Can be commercials art? And when ... ? On the relation between commercials and art and how to define it Může být reklama uměním? A kdy...? : O povaze vztahu reklamy a umění a podmínkách jejího posouzení Může být reklama uměním? A kdy...? : O povaze vztahu reklamy a umění a podmínkách jejího posouzení
skos:notation
RIV/00216208:11210/07:10062427!RIV11-GA0-11210___
n4:aktivita
n14:P
n4:aktivity
P(GA408/07/0909)
n4:cisloPeriodika
53
n4:dodaniDat
n13:2011
n4:domaciTvurceVysledku
n5:3194825
n4:druhVysledku
n12:J
n4:duvernostUdaju
n16:S
n4:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
435788
n4:idVysledku
RIV/00216208:11210/07:10062427
n4:jazykVysledku
n18:cze
n4:klicovaSlova
commercials, art, definition of art, aesthetics, Anglo-American philosophy of art, analytic philosophy
n4:klicoveSlovo
n7:aesthetics n7:definition%20of%20art n7:Anglo-American%20philosophy%20of%20art n7:analytic%20philosophy n7:commercials n7:art
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[BBE381C95247]
n4:nazevZdroje
Cinepur
n4:obor
n9:AA
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n15:GA408%2F07%2F0909
n4:rokUplatneniVysledku
n13:2007
n4:svazekPeriodika
16
n4:tvurceVysledku
Kubalík, Štěpán
s:issn
1213-516X
s:numberOfPages
4
n8:organizacniJednotka
11210