This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n19http://bibframe.org/vocab/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00216208%3A11150%2F13%3A10189552%21RIV14-MSM-11150___/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00216208%3A11150%2F13%3A10189552%21RIV14-MSM-11150___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Studie upozorňuje na situaci, kdy vysoké školy v České republice produkují desítky absolventů doktorského studia ročně a málo se zajímají o jejich další osud. Charakterizuje pojem postdoktorand a přibližuje výzkumy, které tuto skupinu vysokoškoláků zkoumají. Předkládá údaje o absolventech doktorského studia pedagogiky v České republice. Diskutuje domácí kontext, který ovlivňuje uplatnění postdoktorandů a shrnuje zahraniční poznatky o systematické práci s postdoktorandy. Studie upozorňuje na situaci, kdy vysoké školy v České republice produkují desítky absolventů doktorského studia ročně a málo se zajímají o jejich další osud. Charakterizuje pojem postdoktorand a přibližuje výzkumy, které tuto skupinu vysokoškoláků zkoumají. Předkládá údaje o absolventech doktorského studia pedagogiky v České republice. Diskutuje domácí kontext, který ovlivňuje uplatnění postdoktorandů a shrnuje zahraniční poznatky o systematické práci s postdoktorandy. The paper aims 1. to draw attention to the situation in the Czech Republic, where universities %22produce%22 tens of PhD graduates every year and are little interested in their future; 2. to clarify the term %22postdoc%22 and introduce research studies that deal with this group of university graduates; 3. to present some information about PhD graduate in the filed of educational sciences in the Czech Republic; 4. to discuss the Czech context that influences the employment of postdocs; 5. to summarize findings from abroad about systematic wok with postdocs.
dcterms:title
Neviditelná skupina anebo Co s doktorandy? Neviditelná skupina anebo Co s doktorandy? The invisible group, or what to do with postdocs?
skos:prefLabel
Neviditelná skupina anebo Co s doktorandy? The invisible group, or what to do with postdocs? Neviditelná skupina anebo Co s doktorandy?
skos:notation
RIV/00216208:11150/13:10189552!RIV14-MSM-11150___
n10:predkladatel
n15:orjk%3A11150
n3:aktivita
n8:I
n3:aktivity
I
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n9:2014
n3:domaciTvurceVysledku
n16:1837885
n3:druhVysledku
n11:J
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
91505
n3:idVysledku
RIV/00216208:11150/13:10189552
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
career; postdoc; educational sciences
n3:klicoveSlovo
n4:career n4:postdoc n4:educational%20sciences
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[FEDC28F8C2C6]
n3:nazevZdroje
Pedagogická orientace
n3:obor
n18:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2013
n3:svazekPeriodika
23
n3:tvurceVysledku
Mareš, Jiří
s:issn
1211-4669
s:numberOfPages
22
n19:doi
10.5817/PedOr2013-1-5
n13:organizacniJednotka
11150