This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00023442%3A_____%2F08%3A%230000087%21RIV09-GA0-00023442/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00023442%3A_____%2F08%3A%230000087%21RIV09-GA0-00023442
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
První fotografie Japonska a jeho obyvatel pocházejí většinou od evropských a amerických fotografů. První snímky pořídil v letech 1853 a 1854 Eliphalet Brown, jen o málo později. se v dobových ilustrovaných časopisech objevily ilustrace přibližující tuto zemi, za jejichž předlohy sloužily snímky Augusta Sachlera, Johna Wilsona nebo Pierra Rossiera. Největší vliv na rozvoj fotografie v Japonsku měl Felice Beato, který položil základy pro úspěšnou topografickou fotografii pohledů na známá místa, věnoval se i aranžovaným studiovým portrétům krasavic či, elegánů. S formováním japonské fotografie jsou spjati i tři fotografové pocházející z Rakouska-Uherska, Wilhelm Burger, Michael Moser a také chomutovský rodák Raimund von Stillfried-Ratenicz, který v Japonsku působil od konce šedesátých let až do roku 1883. Stillfried vytvořil řadu vynikajících záběrů na známá místa z celého Japonska, ale i vynikající portréty krasavic, které se ve své době staly nejžádanějším uměleckým artiklem. První fotografie Japonska a jeho obyvatel pocházejí většinou od evropských a amerických fotografů. První snímky pořídil v letech 1853 a 1854 Eliphalet Brown, jen o málo později. se v dobových ilustrovaných časopisech objevily ilustrace přibližující tuto zemi, za jejichž předlohy sloužily snímky Augusta Sachlera, Johna Wilsona nebo Pierra Rossiera. Největší vliv na rozvoj fotografie v Japonsku měl Felice Beato, který položil základy pro úspěšnou topografickou fotografii pohledů na známá místa, věnoval se i aranžovaným studiovým portrétům krasavic či, elegánů. S formováním japonské fotografie jsou spjati i tři fotografové pocházející z Rakouska-Uherska, Wilhelm Burger, Michael Moser a také chomutovský rodák Raimund von Stillfried-Ratenicz, který v Japonsku působil od konce šedesátých let až do roku 1883. Stillfried vytvořil řadu vynikajících záběrů na známá místa z celého Japonska, ale i vynikající portréty krasavic, které se ve své době staly nejžádanějším uměleckým artiklem. The first photographs of Japan and Japanese people were mainly taken by European and American photographers. The very first pictures were made by Eliphalet Brown in 1854. Shortly after that, the contemporary illustrated magazines published illustrations of Japan, based on photos made by A. Sachler, J. Wilson or P. Rossier. The most influential person in the Japanese photography development was Felice Beato; first, he laid the foundations for widely successful topographic pictures, giving the view of well-known places, second, he concentrated on arranged studio portraits of contemporary beauties and elegant men. The process of shaping Japanese photography is closely linked with names of three photographers, all coming from Austro-hungarian empire: Wilhem Burger, Michael Moser and Chomutov-born Raimund von Stillfried- Ratenicz. Stillfried, who was working in Japan from 1860´s to 1883, produced a number of marvelous views of well-known places from all over Japan and notable portraits of beauties.
dcterms:title
European Photographs in Japan and Japan in the European Photography in the second half of the 19th century Evropští fotografové v Japonsku a Japonsko v evropské fotografii druhé poloviny 19.století Evropští fotografové v Japonsku a Japonsko v evropské fotografii druhé poloviny 19.století
skos:prefLabel
European Photographs in Japan and Japan in the European Photography in the second half of the 19th century Evropští fotografové v Japonsku a Japonsko v evropské fotografii druhé poloviny 19.století Evropští fotografové v Japonsku a Japonsko v evropské fotografii druhé poloviny 19.století
skos:notation
RIV/00023442:_____/08:#0000087!RIV09-GA0-00023442
n4:aktivita
n10:P
n4:aktivity
P(GA408/06/1313)
n4:dodaniDat
n16:2009
n4:domaciTvurceVysledku
n15:9558004
n4:druhVysledku
n11:D
n4:duvernostUdaju
n20:S
n4:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
367027
n4:idVysledku
RIV/00023442:_____/08:#0000087
n4:jazykVysledku
n17:cze
n4:klicovaSlova
Art History; photography; Japan; China; 19th century; albumen prints; Czech collections
n4:klicoveSlovo
n6:China n6:Japan n6:albumen%20prints n6:photography n6:Czech%20collections n6:Art%20History n6:19th%20century
n4:kontrolniKodProRIV
[2238D6BBAB24]
n4:mistoKonaniAkce
Plzeň
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevZdroje
Cizí, jiné, exotické v české kultuře 19. století
n4:obor
n7:AL
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n19:GA408%2F06%2F1313
n4:rokUplatneniVysledku
n16:2008
n4:tvurceVysledku
Suchomel, Filip
n4:typAkce
n13:EUR
n4:zahajeniAkce
2007-02-22+01:00
s:numberOfPages
13
n8:hasPublisher
Academia – KLP
n12:isbn
978-80-200-1584-6