This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F00010669%3A_____%2F08%3A%230000845%21RIV09-MSM-00010669/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F00010669%3A_____%2F08%3A%230000845%21RIV09-MSM-00010669
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Auto landing system navigates aircraft on touch - down by the help of angular deviation of Instrument Landing System (ILS). Auto landing system starts to cut vertical aircraft speed in height of 20 - 70 ft above threshold runway. That is achieved by increasing pitch angle – flare. Auto landing system navigates aircraft on touch - down by the help of angular deviation of Instrument Landing System (ILS). Auto landing system starts to cut vertical aircraft speed in height of 20 - 70 ft above threshold runway. That is achieved by increasing pitch angle – flare. Automatický přistávací systém řídí letadlo na přistání pomocí úhlových odchylek systému ILS. Ve výšce 20 - 70 ft nad koncem VPD musí automatický přistávací systém začít snižovat vertikální rychlost letadla. Toho dosáhne zvýšením podélného sklonu – podrovnání.
dcterms:title
Aircraft Flare control system Aircraft Flare control system Systém řízení podrovnání
skos:prefLabel
Systém řízení podrovnání Aircraft Flare control system Aircraft Flare control system
skos:notation
RIV/00010669:_____/08:#0000845!RIV09-MSM-00010669
n3:aktivita
n17:Z
n3:aktivity
Z(MSM0001066901)
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n4:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n15:6886191
n3:druhVysledku
n11:J
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
355178
n3:idVysledku
RIV/00010669:_____/08:#0000845
n3:jazykVysledku
n13:eng
n3:klicovaSlova
simulation, glide slope, touch-down, control system
n3:klicoveSlovo
n8:glide%20slope n8:control%20system n8:simulation n8:touch-down
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[2EC2162351BE]
n3:nazevZdroje
Czech Aerospace Proceedings / Letecký zpravodaj
n3:obor
n7:JU
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2008
n3:svazekPeriodika
2008
n3:tvurceVysledku
Hospodář, Pavel
n3:zamer
n6:MSM0001066901
s:issn
1211-877X
s:numberOfPages
3