This HTML5 document contains 50 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/WD-35-07-1/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:WD-35-07-1
rdf:type
n9:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=WD-35-07-1
dcterms:description
The objective of the project is to reduce the uneven development and the disparities through pilot project using the complex theoretical concept of regional marketing in the model region of Jeseniky. A Handbook for practice will be created. Cílem projektu je snížení míry divergence(disparit) Jesenicka jako pilotního modelového regionu prostřednictvím inovativního konceptu regionálního rozvoje,kterým je komplexní regionální marketing(KRM).Vytvoření odborné metodiky pro praxi KRM v ČR.
dcterms:title
Complex regional marketing as concept of the development of the rural peripheral region Jeseniky. Komplexní regionální marketing jako koncept rozvoje rurálního periferního regionu Jesenicko
skos:notation
WD-35-07-1
n4:aktivita
n21:WD
n4:celkovaStatniPodpora
n13:celkovaStatniPodpora
n4:celkoveNaklady
n13:celkoveNaklady
n4:datumDodatniDoRIV
2011-06-24+02:00
n4:druhSouteze
n12:VS
n4:duvernostUdaju
n18:S
n4:fazeProjektu
n17:82573840
n4:hlavniObor
n8:AP
n4:hodnoceniProjektu
n19:U
n4:kategorie
n20:AP
n4:klicovaSlova
regional development; marketing of the region; management of the region; regional governance; rural region; disparities; Jeseniky region; handbook; support of communication; focus groups; institutialization; marketing mix for the region; image improveme…
n4:partnetrHlavni
n16:orjk%3A17310
n4:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n4:pocetPrijemcu
1
n4:pocetSpoluPrijemcu
0
n4:pocetVysledkuRIV
12
n4:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
12
n4:posledniUvolneniVMinulemRoce
2010-11-20+01:00
n4:prideleniPodpory
n11:5996%2F2007-72
n4:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n5:2010
n4:sberDatUdajeProjZameru
n5:2011
n4:soutez
n14:SMMR2007WD001
n4:statusZobrazovaneFaze
n15:DUU
n4:typPojektu
n7:P
n4:ukonceniReseni
2010-12-31+01:00
n4:vedlejsiObor
n8:AH n8:AE
n4:zahajeniReseni
2007-02-01+01:00
n4:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
Projekt byl řešen v souladu se zadáním, stanovenými cíli, profesionálně, odborně i časově. Naplnil vytýčené hypotézy, prezentoval kvalitně dílčí výsledky s reálným uplatněním v regionální praxi, v dalším výzkumu a využití v regionálním a vysokoškolském. The project was carried out in accordance with the specifications, set goals, professionally, professionally and in time. He fills the defined hypothesis well presented partial results with a real application in a regional practice in further research and applications in regional and university.
n4:zivotniCyklusProjektu
n10:ZBBKU
n4:klicoveSlovo
marketing mix for the region marketing of the region rural region regional development management of the region institutialization focus groups disparities regional governance support of communication Jeseniky region handbook