This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/WB-22-05/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:WB-22-05
rdf:type
n15:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=WB-22-05
dcterms:description
Projekt se zabývá zhodnocením aktuálního stavu managementu obcí, měst a regionů a podporou rožšíření poznání o marketingovém managementu a jeho aplikaci v řídící praxi v ČR. Publikace ve formě metodického návodu obsahující rovněž případové studie je jedním z hlavních výstupů projektu. Vyšší míru poznání konceptu marketingového managementu mají zajistit také pracovní semináře a školení, konference, odborné články a prezentace na www. The project critically evaluates current situation in the field of municipality, city and regional management in the Czech Republic. The knowledge of marketing management of municipalities is recommended and its implementation should be ensured. The mosteffective tools for reaching the goal of the project are: printed Handbook for Practicioners, workshop, conference, articles and presentations on www.
dcterms:title
Marketingový management obcí, měst a regionů Marketing management of communities, towns and regions.
skos:notation
WB-22-05
n3:aktivita
n10:WB
n3:celkovaStatniPodpora
n20:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n20:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2007-06-22+02:00
n3:druhSouteze
n19:VS
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:fazeProjektu
n11:2651559
n3:hlavniObor
n8:AE
n3:hodnoceniProjektu
n16:V
n3:kategorie
n14:ZV
n3:klicovaSlova
regionální výzkum, aplikovaný výzkum, marketing, management, komplexní teritoriální marketing, obce, města, region, efektivita, kvalita, lokální a regionální rozvoj, metodická příručka, případové studie lokalit.
n3:partnetrHlavni
n13:orjk%3A17310
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
1
n3:pocetPrijemcu
2
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
23
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
23
n3:rokUkonceniPodpory
n9:2006
n3:rokZahajeniPodpory
n9:2005
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n9:2006
n3:sberDatUdajeProjZameru
n9:2007
n3:soutez
n4:SMMR20050002
n3:statusZobrazovaneFaze
n5:DUU
n3:typPojektu
n21:P
n3:vedlejsiObor
n8:AP n8:AH
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
Řešení probíhalo v souladu s plánem. Výsledky jsou kvalitní a jsou využitelné jak pro jednotlivé municipality, tak jsou vhodným podkladem pro rozšíření studijního oboru Marketing, management se státní správě a samosprávě. The project was implemented in accordance with the plan. The results are good and can be used in individual municipalities and serve as a good basis for the expansion of the study branch Marketing, Public Administration and Self-administration Management
n3:zivotniCyklusProjektu
n12:ZKU
n3:klicoveSlovo
aplikovaný výzkum obce marketing efektivita lokální a regionální rozvoj metodická příručka města regionální výzkum kvalita management region komplexní teritoriální marketing