This HTML5 document contains 37 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n22http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/UEPRKKK201202/
n19http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/

Statements

Subject Item
n2:UEPRKKK201202
rdf:type
n14:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=UEPRKKK201202
dcterms:description
Cílem projektu je analýza trhu a návrh vhodných marketingových strategií na základě průzkumu jednotlivých prvků vnějšího prostředí a navazujícího dotazníkového šetření mezi stávajícími i potenciálními zákazníky firmy. Hlavní přínos pro firmu je poznání současných i potenciálních zákazníků a jejich nákupních preferencí. Získané znalosti firmě pomohou k lepší orientaci na zákazníky, vylepšení marketingové komunikace a případně pomůže objevit nové trhy. V konečném důsledku by pak získané znalosti měly přispět ke zvýšení (či alespoň k jejich zachování) tržeb firmy, které následně resultuje v případné zvýšení (či alespoň udržení) počtu zaměstnanců a v investice do rozvoje výrobních technologií. The project aims are increasing the competitiveness of the firm Nelan spol. s r.o. and enlarging segments of customers, which should be achieved through the analysis of external elements of the environment and a questionnaire survey. Therefore is the first project objective the creation of the analysis of external elements and the proposal of appropriate marketing strategies. Subsequently gained knowledge should help to increase (or at least sustain) sales of the firm, which concludes into increase (sustaining) of employess and further development of production technology.
dcterms:title
Market analysis and proposal of appropriate marketing strategies for increasing of competitiveness of the company Nelan spol. s r.o. Analýza trhu a návrh odpovídající marketingové strategie pro rozvoj konkurenceschopnosti firmy Nelan spol. s r.o.
skos:notation
UEPRKKK201202
n3:aktivita
n4:UE
n3:celkovaStatniPodpora
n15:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n15:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2013-05-17+02:00
n3:druhSouteze
n21:VS
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:fazeProjektu
n17:92966475
n3:hlavniObor
n9:AH
n3:hodnoceniProjektu
n10:U
n3:kategorie
n6:IN
n3:klicovaSlova
market analysis, marketing strategy
n3:partnetrHlavni
n16:ico%3A18233821
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
0
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
0
n3:posledniUvolneniVMinulemRoce
2012-06-11+02:00
n3:prideleniPodpory
n22:264%2F2012
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n19:2012
n3:sberDatUdajeProjZameru
n19:2013
n3:soutez
n5:SKKV201200001
n3:statusZobrazovaneFaze
n12:DUU
n3:typPojektu
n20:P
n3:ukonceniReseni
2012-09-30+02:00
n3:zahajeniReseni
2012-05-01+02:00
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
The acquired knowledge helped the company to better focus on customers, improve marketing communication and can eventually help develop new markets. Ultimately, the acquired knowledge should contribute to increase (or at least maintaining) sales company, which will have an impact on any increase the number of employees and investment in the development of manufacturing technologies. Získané znalosti firmě pomohly k lepší orientaci na zákazníky, vylepšení marketingové komunikace a mohou případně i napomoci objevit nové trhy. V konečném důsledku by pak získané znalosti měly přispět ke zvýšení (či alespoň zachování) tržeb firmy, které bude mít dopad na případné zvýšení (či alespoň udržení) počtu zaměstnanců a investic do rozvoje výrobních technologií.
n3:zivotniCyklusProjektu
n11:JU
n3:klicoveSlovo
market analysis