This HTML5 document contains 37 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/TA01030096/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:TA01030096
rdf:type
n16:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=TA01030096
dcterms:description
Cílem je vytvořit praktický nástroj hodnocení a řešení bezpečnosti silničního provozu. Metoda dopravních konfliktů je ve srovnání s tradičním vycházením z dopravních nehod časově i finančně efektivnější. Protože však neexistuje jednotná česká metodika, budou nejprve analyzovány stávající zkušenosti. Budou vybrány nejslibnější přístupy a ty prakticky odzkoušeny za účelem ověření vhodnosti pro české podmínky. Navíc ke standardním situacím (sledování na křižovatkách nebo přechodech pro chodce) bude česká metodika rozšířena např. o sledování konfliktů na železničních přejezdech nebo o dynamické sledování na dálnici. Získané zkušenosti budou zúročeny při navržení výsledné metody nejvhodnější pro české prostředí, která bude popsána v metodice. Metodika bude certifikována Ministerstvem dopravy za účelem implementace do praxe. Jako nadstavba metodiky bude pro uživatele navíc vytvořena speciální webová aplikace pro zpracování a vyhodnocení terénních záznamů sledování konfliktních situací. The objective is to develop a procedure of road safety assessment and treatment. In comparison with traditional attitude based on accidents, traffic conflict techniques (TCT) are more effective in terms of both time and budget. However, there is no Czech methodology at the moment. Therefore, TCT state-of-the-art will be compiled and analyzed firstly. The most promising techniques will be selected and tested in order to find their compliance with Czech conditions. In addition to standard TCT situations, Czech methodology will be suited to specific situations such as level railroad crossings or highways (using the floating vehicle). Results will be used to design optimal Czech TCT which will be described in methodology. Finally, methodology will be approved by Ministry of Transport and put into practice. Potential methodology users will be also given special web application for processing and evaluation of field TCT records.
dcterms:title
Czech Traffic Conflict Technique Methodology Metodika sledování a vyhodnocování dopravních konfliktů v českém prostředí
skos:notation
TA01030096
n4:aktivita
n15:TA
n4:celkovaStatniPodpora
n7:celkovaStatniPodpora
n4:celkoveNaklady
n7:celkoveNaklady
n4:datumDodatniDoRIV
2015-05-26+02:00
n4:druhSouteze
n5:VS
n4:duvernostUdaju
n22:S
n4:fazeProjektu
n8:100604624
n4:hlavniObor
n17:AQ
n4:hodnoceniProjektu
n20:U
n4:kategorie
n11:AP
n4:klicovaSlova
road safety; traffic conflict
n4:partnetrHlavni
n14:ico%3A44994575
n4:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n4:pocetPrijemcu
1
n4:pocetSpoluPrijemcu
1
n4:pocetVysledkuRIV
12
n4:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
12
n4:posledniUvolneniVMinulemRoce
2013-03-01+01:00
n4:prideleniPodpory
n21:20110195
n4:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n9:2013
n4:sberDatUdajeProjZameru
n9:2014
n4:soutez
n6:STA02011TA01
n4:statusZobrazovaneFaze
n13:DUU
n4:typPojektu
n19:P
n4:ukonceniReseni
2013-12-31+01:00
n4:zahajeniReseni
2011-01-01+01:00
n4:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
Výstupy a výsledky byly dosaženy v souladu se Smlouvou/Rozhodnutím o poskytnutí účelové podpory, popř. platného Dodatku k této Smlouvě. Outputs and results have been achieved in accordance with the Treaty/decision to provide targeted support or valid amendment to this contract.
n4:zivotniCyklusProjektu
n18:ZBKU
n4:klicoveSlovo
road safety