This HTML5 document contains 36 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/OE45%2F2/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:OE45%2F2
rdf:type
n7:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=OE45/2
dcterms:description
Project follows upgrading of the vehicle restraint systems and adjustement of it´s function accroding to the characteristics of occupants and the collision type. Simulation model should enable to optimise systems from biomechanics point view. Projekt sleduje zdokonalení zádržných systémů motorových vozidel a ovlivnění jejich funkce v závislosti na fyzických charakteristikách posádky a charakteru kolize vozidla. Simulační model má umožnit optimalizaci z hlediska biomechaniky.
dcterms:title
Optimalizace zádržných systémů z hlediska simulace biomechaniky poranění Rerstraint systems optimisation from the simulation of injury biomechanics point of view
skos:notation
OE45/2
n3:aktivita
n6:OE
n3:celkovaStatniPodpora
n16:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n16:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2004-03-23+01:00
n3:druhSouteze
n10:VS
n3:duvernostUdaju
n9:S
n3:fazeProjektu
n18:877395
n3:hlavniObor
n17:JO
n3:hodnoceniProjektu
n13:U
n3:klicovaSlova
transport; vehicle; safety; injury; simulation; biomechanics
n3:partnetrHlavni
n14:ico%3A63993040
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
1
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
1
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n4:2002
n3:sberDatUdajeProjZameru
n4:2002
n3:statusZobrazovaneFaze
n11:DUU
n3:typPojektu
n5:P
n3:vedlejsiObor
n17:JD n17:FP
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
Byla vyvinuta, na základě experimentálních a simulačních prací naprogramována a ověřena funkce řídící jednotky zádržného systému, která je schopna ve zpětnovazebním režimu optimalizovat na základě volitelného řídícího algoritmu funkci zádržného systému
n3:zivotniCyklusProjektu
n15:ZBBKU
n3:klicoveSlovo
transport safety simulation vehicle injury