This HTML5 document contains 36 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/OE45%2F1/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:OE45%2F1
rdf:type
n10:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=OE45/1
dcterms:description
Project follows upgrading of the vehicle restraint systems and adjustment of its function according to the characteristics of occupants and the collision type. Simulation model should enable to optimise systems from biomechanics point view. Projekt sleduje zdokonalení zádržných systémů motorových vozidel a ovlivnění jejich funkce v závislosti na fyzických charakteristikách posádky a charakteru kolize vozidla. Simulační model má umožnit optimalizaci z hlediska biomechaniky.
dcterms:title
Restraint systems optimisation from the simulation of injury biomechanics point of view Optimalizace zádržných systémů z hlediska simulace biomechaniky poranění
skos:notation
OE45/1
n4:aktivita
n9:OE
n4:celkovaStatniPodpora
n14:celkovaStatniPodpora
n4:celkoveNaklady
n14:celkoveNaklady
n4:datumDodatniDoRIV
2004-03-23+01:00
n4:druhSouteze
n13:VS
n4:duvernostUdaju
n8:S
n4:fazeProjektu
n17:877394
n4:hlavniObor
n7:JD
n4:hodnoceniProjektu
n12:U
n4:klicovaSlova
transport, vehicle, safety, injury, simulation, biomechanics
n4:partnetrHlavni
n18:orjk%3A21220
n4:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n4:pocetPrijemcu
1
n4:pocetSpoluPrijemcu
0
n4:pocetVysledkuRIV
6
n4:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
6
n4:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n5:2002
n4:sberDatUdajeProjZameru
n5:2002
n4:statusZobrazovaneFaze
n11:DUU
n4:typPojektu
n19:P
n4:vedlejsiObor
n7:JD n7:FP
n4:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
Byla vyvinuta, na základě experimentálních a simulačních prací naprogramována a ověřena funkce řídící jednotky zádržného systému, která je schopna ve zpětnovazebním režimu optimalizovat na základě volitelného řídícího algoritmu funkci zádržného systému
n4:zivotniCyklusProjektu
n16:ZBBKU
n4:klicoveSlovo
safety simulation vehicle injury transport