This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/MEB060906/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:MEB060906
rdf:type
n9:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=MEB060906
dcterms:description
Cílem projektu je zkombinovat expertní znalosti obou partnerských institucí s cílem najít nová řešení několika klasických problému viditelnosti. Výpočet viditelnosti je stěžejní pro zobrazování virtuálních scén a je považován za klasický problém počítačové grafiky. Se zvyšující se složitostí modelů a množstvím zpracovávaných dat se výpočet viditelnosti a tzv. viditelnostní odstřelování stává velmi důležitým pro aplikace zobrazování v reálné čase jako jsou počítačové hry či architektonické virtuální procházky. Na základě předchozích velmi pozitivních zkušeností s projekty Kontakt (1999-17 a 2004-20) očekáváme, že tento projekt dále zintenzivní nejen výzkumnou, ale i pedagogickou výměnu mezi ČVUT a TU Vídeň. Do projektu chceme zapojit diplomanty za účelem transferu znalostí vědecko-pedagogických pracovníků do výuky na partnerských institucích. Dále plánujeme zorganizovat přednášky s cílem rozšířit znalosti expertů z obou pracovišť na partnerských institucích. This project aims to bring together the expertise of the researchers from the Czech Technical University in Prague and the Vienna University of Technology in order to find new solutions to several long-standing basic research problems of visibility. Visibility is crucial for rendering virtual environments and it is considered as one of the classical problems in the field of computer graphics and visualization. As the complexity of the models and the amount of data (e.g., consider applications like Google Earth) grows quickly, visibility culling is of immense importance for real-time rendering applications like computer games or architectural walkthroughs. Based on our very positive experience with Kontakt (1999-17 , 2004-20) and Aktion (2007-48p11) projects we expect that this project will further intensify research collaboration between CTU and VUT. We want to integrate undergraduate students into the project in order to make use of the know-how of the researchers involved in the project also in ed
dcterms:title
Obecně použitelné algoritmy viditelnosti General Purpose Visibility
skos:notation
MEB060906
n3:aktivita
n15:ME
n3:celkovaStatniPodpora
n20:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n20:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2011-06-30+02:00
n3:druhSouteze
n4:VS
n3:duvernostUdaju
n5:S
n3:fazeProjektu
n22:82466710
n3:hlavniObor
n8:IN
n3:hodnoceniProjektu
n18:U
n3:kategorie
n17:ZV
n3:klicovaSlova
3D graphics; virtual reality; real-time rendering; visibility computations; occlusion culling
n3:partnetrHlavni
n7:orjk%3A21230
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
10
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
10
n3:posledniUvolneniVMinulemRoce
2010-06-09+02:00
n3:prideleniPodpory
n19:7326%2F2010-32
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n12:2010
n3:sberDatUdajeProjZameru
n12:2011
n3:soutez
n16:SMSM2008ME3
n3:statusZobrazovaneFaze
n10:DUU
n3:typPojektu
n6:P
n3:ukonceniReseni
2010-12-31+01:00
n3:vedlejsiObor
n8:JC n8:JD
n3:zahajeniReseni
2009-01-01+01:00
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
The project intensified the cooperation of the partner institutions by financing eight research visits in Vienna and four visits in Prague. The project directly supported three journal publications and four international conference publications. Projekt navázal na spolupráci partnerských institucí a podpořil osm pracovních pobytů účastníků projektu ve Vídni a čtyři pobyty v Praze. Za přímé podpory projektu vznikly tři publikace v impaktovaných časopisech a čtyři konferenční publikace.
n3:zivotniCyklusProjektu
n13:ZKU
n3:klicoveSlovo
virtual reality visibility computations real-time rendering 3D graphics