This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n22http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/KJB700280907/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:KJB700280907
rdf:type
n13:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=KJB700280907
dcterms:description
Věda a výzkum se vzrůstající měrou stávají předmětem manažerského pojetí a procedur. Předkládaný projekt bude zkoumat dopady vědních politik na každodenní výzkumnou a vzdělávací praxi a způsoby, jakými výzkumné instituce a výzkumníci vyjednávají své epistemické a sociální prostory ve vztahu k těmto politikám a pravidlům – jak je překládají do místních kontextů, užívají, obcházejí nebo podrývají. Budeme navazovat na mezinárodní projekt Vědění, instituce a gender: evropské perspektivy (6. RP, 2006–2008, EK), na kterém jsme se výzkumně podílely, a zaměříme se na dvě oblasti: vrůstání mladých výzkumníků (doktorandů a postdoků) do vědy a hodnocení a vykazatelnost vědy. Zvláštní pozornost budeme věnovat rozdílům mezi disciplinami a organizačním souvislostem těchto procesů. Budeme využívat kvalitativní etnografická data z projektu Vědění, instituce a gender a uskutečníme další skupinové a individuální rozhovory a studium dokumentů. Science and research are increasingly becoming subject to managerial visions and procedures. Building on an international research project Knowledge, institutions and gender: an East–West comparative study (FP 6, 2006–2008, EC) the present project aims to explore the ways in which policy rules are performative for everyday research (and educational) realities, and the ways in which institutions and researchers negotiate their social and epistemic space vis-à-vis those rules – thus translating, using and subverting them. We will concentrate on two areas: growing into science by junior (PhD and postdoc) researchers, and research assessment and accountability. We will pay special attention to differences between disciplines and organisational contexts of these processes. We will use qualitative ethnographic data generated within the Knowledge, institutions and gender project and carry out additional focus group and individual interviews, and the study of documents.
dcterms:title
Articulations of science policies in research practice and academic path Vyjednávání vědních politik ve výzkumné praxi a akademické dráze
skos:notation
KJB700280907
n3:aktivita
n16:KJ
n3:celkovaStatniPodpora
n6:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n6:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2011-06-14+02:00
n3:druhSouteze
n9:VS
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:fazeProjektu
n11:82505826
n3:hlavniObor
n21:AO
n3:hodnoceniProjektu
n15:U
n3:kategorie
n12:ZV
n3:klicovaSlova
accountability; PhD candidates; postdocs; research evaluation; science policy; scientific career; transformation of science
n3:partnetrHlavni
n17:ico%3A68378025
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
9
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
9
n3:posledniUvolneniVMinulemRoce
2010-03-09+01:00
n3:prideleniPodpory
n22:KJB700280907
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n5:2010
n3:sberDatUdajeProjZameru
n5:2011
n3:soutez
n14:SAV02009-B
n3:statusZobrazovaneFaze
n4:DUU
n3:typPojektu
n7:P
n3:ukonceniReseni
2010-12-31+01:00
n3:zahajeniReseni
2009-01-01+01:00
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
Analýzy dospěly k nelineárnímu pojetí změny v systému vědy a výzkumu, které ji ukazuje jako výsledek více koexistujících logik. V oblasti organizace práce byl popsán posun od %22dynastických%22 k %22dynamickým%22 laboratořím a jeho dopady na vědecké dráhy. The analysis resulted in a nonlinear account of changes in the research system resulting from the coexistence of various logics. In terms of work organization a shift from %22dynastic%22 to %22dynamic%22 labs was described and consequences for science careers.
n3:zivotniCyklusProjektu
n18:ZKU
n3:klicoveSlovo
PhD candidates science policy accountability postdocs research evaluation scientific career