This HTML5 document contains 36 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GPP407%2F12%2FP196/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GPP407%2F12%2FP196
rdf:type
n8:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GPP407/12/P196
dcterms:description
Projekt je zaměřen na problematiku multikulturní kompetence. Toto téma není dosud v české pedagogice systematicky empiricky rozpracováno. Multikulturní kompetence přitom představují významnou část teorie multikulturní edukace. V českém prostředí postrádáme empirická data a závěry, které v zahraničí tvoří vědeckou platformu pro rozvoj multikulturní edukace jako pedagogické disciplíny či jako studijního předmětu. Naší snahou je explicitně definovat multikulturní kompetenci a její komponenty, vytvořit nástroj pro měření multikulturní kompetence, identifikovat determinanty multikulturní kompetence a na základě toho vytvořit validizovaný model multikulturní kompetence. Budeme se také soustředit na odhalení vzájemných vazeb mezi složkami modelu, které chápeme jako determinanty rozvoje multikulturní kompetence. Vytvořený model multikulturní kompetence s ověřenými vazbami mezi jeho složkami bude sloužit pro zkvalitnění pregraduální přípravy studentů pomáhajících profesí (především pedagogické, sociální a zdravotní obory). Project is focused on problematic of multicultural competence. This theme is not systematically empirically worked up in the Czech pedagogy so far. Although multicultural competence represents important part of multicultural education theory. In the Czech environment we miss empirical data and outcomes which create scholarly platform for development of multicultural education as a pedagogical discipline or an academic discipline. Our effort is explicit definition of multicultural competence and its components, creation of multicultural competence measuring tool, multicultural competence determinants identification and consequently creation of valid multicultural competence model. We will pay attention to discover correlations among component parts of the model which we understand as determinants of multicultural competence development. Created multicultural competence model including its component parts will serve for quality improving of education helping professions’ students (especially pedagogical, social and health care professions).
dcterms:title
Development Determinants of Multicultural Competence in Students of Helping Professions Determinanty rozvoje multikulturní kompetence studentů pomáhajících profesí
skos:notation
GPP407/12/P196
n3:aktivita
n9:GP
n3:celkovaStatniPodpora
n17:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n17:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2015-05-22+02:00
n3:druhSouteze
n22:VS
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:fazeProjektu
n6:101097822
n3:hlavniObor
n19:AM
n3:hodnoceniProjektu
n18:O
n3:kategorie
n15:ZV
n3:klicovaSlova
multicultural competence multicultural education diagnostics helping professions’ students
n3:partnetrHlavni
n21:orjk%3A28150
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
4
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
4
n3:posledniUvolneniVMinulemRoce
2014-03-17+01:00
n3:prideleniPodpory
n20:P407-12-P196
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n5:2014
n3:sberDatUdajeProjZameru
n5:2015
n3:soutez
n13:SGA02011GA1PD
n3:statusZobrazovaneFaze
n16:DUU
n3:typPojektu
n10:P
n3:ukonceniReseni
2014-12-31+01:00
n3:zahajeniReseni
2012-01-01+01:00
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
Projekt přinesl nový ověřený model rozvoje mulitkulturní kompetence studentů pomáhajících profesí. Hlavním výstupem je odborná publikace, výsledek typu Jsc. Jeden Imp článek je uznán jako výstup kategorie D. Publikační cíle projektu nebyly splněny a některé předem avizované výstupy dodány nebyly, což by mělo být zdůvodněno. The project has brought a new proved model of development of the multicultural competence of students of helping professions. The main output is a professional book, further one D category output, and the result type Jsc. The output objectives were not met and some pre- announced outputs have not been delivered, what should be justified.
n3:zivotniCyklusProjektu
n4:ZBKU