This HTML5 document contains 35 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GPP407%2F11%2FP091/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GPP407%2F11%2FP091
rdf:type
n17:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GPP407/11/P091
dcterms:description
Navrhovaný projekt si klade za cíl zmapovat schopnosti nutné pro úspěšné nastartování školní docházky u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Chce vytvořit novou diagnostickou metodu - pro děti atraktivní počítačovou hru, metodologicky vycházející z teorie vědomostního prostoru. Jakákoliv akce dítěte (pohyb myší, ukázání na předmět ve hře, kliknutí, změna polohy věcí atd.) bude zaznamenávána a na základě těchto údajů budou sestavovány a analyzovány vědomostní prostory. Tato metoda umožní sledovat způsoby myšlení dítěte. Projekt počítá s vyšetřením 100 dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí (na začátku přípravné třídy a po absolvování přípravné třídy), v kontrolní skupině bude vyšetřeny děti na počátku první třídy. Výsledky výzkumu povedou k formulování doporučení k obsahu výuky přípravných tříd tak, aby výuka vedla k individuálnímu rozvoji každého dítěte v oblasti schopností nutných pro úspěšnou školní docházku. V metodologické oblasti je projekt přínosný propagací KST v české psychologické komunitě, kde se snaží ukázat přínosy překračující omezení klasické testové teorie. Project’s goal is to map abilities necessary for successful start of school attendance of children from a socially disadvantaged environment (SDE). It aims to create a new diagnostic method – a computer game attractive for children and methodologically based on Knowledge Space Theory. Each action of a child (mouse move, pointing a game item, click etc.) will be recorded and from those data Knowledge Spaces will be constructed and analyzed. This method allows to follow ways of child’s thinking. Project assumes examination of 100 children from SDE (on start of the prep class and after finishing it) and children from the majority population.Research’s results will lead to formulation of recommendations for education content of prep classes so that the education leads to an individual development of each child in the field of abilities necessary for successful school attendance. On the field of methodology the project contributes by propagation of KST in Czech psychology community, where it strives to show the contributions that exceed restrictions of Classical Test Theory.
dcterms:title
Analýza vědomostních prostorů u dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí Analysis of Knowledge Spaces of Children from a Socially Disadvantaged Environment
skos:notation
GPP407/11/P091
n3:aktivita
n20:GP
n3:celkovaStatniPodpora
n11:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n11:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2015-02-09+01:00
n3:druhSouteze
n5:VS
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:fazeProjektu
n10:100993449
n3:hlavniObor
n12:AN
n3:kategorie
n6:ZV
n3:klicovaSlova
knowledge space children from socially disadvantaged environment school maturity abilities needed for school attendance
n3:oduvodneniPrubehuReseni
Maternity leave or any other similar reason (illness, ...) Mateřská dovolená či jiný podobný důvod (nemoc, ...)
n3:partnetrHlavni
n16:orjk%3A14410
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
2
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
2
n3:prideleniPodpory
n19:P407-11-P091
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n13:2015
n3:sberDatUdajeProjZameru
n13:2015
n3:soutez
n8:SGA02011GA1PD
n3:statusZobrazovaneFaze
n21:DRRVK
n3:typPojektu
n15:P
n3:ukonceniReseni
2015-12-31+01:00
n3:vedlejsiObor
n12:AM
n3:zahajeniReseni
2011-01-01+01:00
n3:zivotniCyklusProjektu
n9:ZBBPK