This HTML5 document contains 52 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GPP407%2F10%2FP146/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GPP407%2F10%2FP146
rdf:type
n4:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GPP407/10/P146
dcterms:description
Cílem projektu je zkoumat možnosti využití kvalitativní metodologie (diskurzivní analýza a kolektivní biografie) při výzkumu šikany a mobbingu v terciárním vzdělávání a při intervenci proti nim. Projekt se svou orientací řadí do kritické diskurzivní psychologie, která zkoumá procesy utváření psycho-sociální reality v jazyce, přičemž předpokládá provázanost mezi násilím a společenskými diskurzy a praktikami. Při zpracování projektu bude akcentována kvalitativní metodologie, pro zjištění četnosti a forem šikany a mobbingu bude použita kvantitativní metodologie. Výzkumný projekt přinese nové poznatky o šikaně a mobbingu v terciárním vzdělávání a obohatí stávající poznatky o těchto jevech prostřednictvím nových teoretických a metodologických přístupů. Současně navrhne konkrétní postupy uplatnění kvalitativní metodologie při analýze šikany a mobbingu a intervenci proti nim, které budou využitelné v různých sociálních kontextech. Hlavními výstupy projektu budou publikace v zahraničních impaktovaných časopisech, vystoupení na relevantních konferencích a přednášky pro odbornou veřejnost. The project will examine uses of qualitative methodology (discourse analysis and collective biography) in research and intervention into bullying and mobbing in tertiary education. The project is conceptually embedded in critical discursive psychology, which assumes interdependence between violence and normative discourses and practices. The project will primarily employ qualitative methodology. To investigate the occurrence and types of bullying and mobbing, it will employ quantitative methodology. The project's principal objective is to extend current knowledge of bullying and mobbing by employing innovative theoretical and methodological approaches. The project will design techniques of uses of qualitative methodology in research and intervention into bullying and mobbing applicable to a variety of social contexts. The main outcomes of the project will consist of articles published in Czech/international journals with IF, Czech/international conference presentations and public lectures.
dcterms:title
Šikana a mobbing v terciárním vzdělávání: Možnosti kvalitativní metodologie jako výzkumného a intervenčního nástroje Bullying and Mobbing in Tertiary Education: Qualitative Methodology as a Research and Intervention Tool
skos:notation
GPP407/10/P146
n3:aktivita
n9:GP
n3:celkovaStatniPodpora
n16:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n16:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2014-01-27+01:00
n3:druhSouteze
n22:VS
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:fazeProjektu
n6:92892061
n3:hlavniObor
n10:AN
n3:hodnoceniProjektu
n21:U
n3:kategorie
n20:ZV
n3:klicovaSlova
bullying; mobbing; tertiary; education; qualitative; methodology; research; intervention; critical; discursive; psychology; discourse; analysis; collective; biography
n3:partnetrHlavni
n12:ico%3A68081740
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
19
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
19
n3:posledniUvolneniVMinulemRoce
2012-03-30+02:00
n3:prideleniPodpory
n11:P407%2F10%2FP146
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n7:2012
n3:sberDatUdajeProjZameru
n7:2013
n3:soutez
n8:SGA02010GA1PD
n3:statusZobrazovaneFaze
n18:DUU
n3:typPojektu
n5:P
n3:ukonceniReseni
2012-12-31+01:00
n3:vedlejsiObor
n10:AO n10:AM
n3:zahajeniReseni
2010-01-01+01:00
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
The aims of the project has been fullfilled: it expanded the knowledge about mobbing in the academic environment, applied new social theories on the issue of bullying, and explored approaches to qualitative data analysis. Data in the final report is adequate. Results of the project can be applied in the prevention of mobbing. The project outcomes are on high level and with international impact. Projekt splnil odborné cíle – rozšířit poznatky o mobbingu v akademickém prostředí, aplikovat nové sociální teorie na problematiku šikany, a současně prozkoumat z metodologického hlediska různé přístupy kvalitativní analýzy dat. Údaje v závěrečné kartě jsou adekvátní. Výsledky projektu je možno aplikovat v prevenci mobbingu. Výstupy projektu jsou kvalitní a s mezinárodním dopadem.
n3:zivotniCyklusProjektu
n13:ZBKU
n3:klicoveSlovo
analysis qualitative tertiary discourse collective research education intervention discursive critical psychology mobbing methodology bullying