This HTML5 document contains 30 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GP406%2F01%2FP090/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n17http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/

Statements

Subject Item
n2:GP406%2F01%2FP090
rdf:type
n19:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GP406/01/P090
dcterms:description
In her doctoral thesis, dr. Kratochvílová investigated pupils' knowledge mechanisms via the tool %22triads%22 which represent the proceptual transfer of addition and subtraction. The study goes on in a natural way with the analysis of the phenomena of struct Ve své doktorské práci zkoumala Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D. poznávací mechanizmy žáků pomocí nástroje %22triády%22, který je proceptuálním transferem operací sčítání a odčítání. Studium přirozeným způsobem pokračuje analýzou jevů strukturace poznatků, kte
dcterms:title
Arithmetical structure as a proceptual transfer Aritmetická struktura jako proceptuální transfer
skos:notation
GP406/01/P090
n5:aktivita
n10:GP
n5:celkovaStatniPodpora
n7:celkovaStatniPodpora
n5:celkoveNaklady
n7:celkoveNaklady
n5:datumDodatniDoRIV
2008-05-19+02:00
n5:druhSouteze
n6:VS
n5:duvernostUdaju
n9:S
n5:fazeProjektu
n12:1405004
n5:hlavniObor
n14:AN
n5:hodnoceniProjektu
n11:V
n5:klicovaSlova
Neuvedeno.
n5:partnetrHlavni
n8:orjk%3A11410
n5:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n5:pocetPrijemcu
1
n5:pocetSpoluPrijemcu
0
n5:pocetVysledkuRIV
7
n5:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
7
n5:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n17:2004
n5:sberDatUdajeProjZameru
n17:2004
n5:soutez
n15:SGA02002GA-PD
n5:statusZobrazovaneFaze
n13:DUU
n5:typPojektu
n18:P
n5:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
1. Přínos: pro rozvoj didaktiky matematiky a zkvalitnění profesionální přípravy učitelů - navržen a ověřen nástroj na didaktické využití struktury triád; popsána specifika komunikace a interakce při výuce matematiky, rozpracována metodologie výzkumu k
n5:zivotniCyklusProjektu
n20:ZBKU