This HTML5 document contains 36 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GP102%2F03%2FD222/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GP102%2F03%2FD222
rdf:type
n11:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GP102/03/D222
dcterms:description
The aim of this project is to develop and to validate some new control algorithms for brushless electric machines (induction machine, synchronous machine with permanent magnets) in traction electric drives designed for ecological city traffic. Especiallyelectic vehicles with a traction accumulator are preffered. The main requirement of the control circuit of the traction inverters in this electric vehicles is the optimization of the efficiency of the system accumulator - inverter - traction motor in a wide range of speed and torque. In the field of the asynchronous drive a modified method of a field-oriented control according to the requirement of the maximum efficiency in the motor and generator regime will be tested. Further a modified method of a direct torque control will be applicated. In the field of the synchronous drive the project will be focused into machines with a harmonic wave of the internal EMF. Some variants of field-oriented control will be used. The requirements on the computing Účelem projektu je vývoj a ověření nových digitálních algoritmů pro řízení bezkartáčových elektrických strojů (asynchronní motor, synchronní motor s permanentními magnety) v trakčních elektrických pohonech určených pro aplikace v ekologické městské dopravě. Jedná se především o elektromobily s trakčním akumulátorem. Základním požadavkem na řídicí obvody trakčních měničů v těchto elektromobilech je optimalizace účinnosti celé soustavy akumulátor - měnič - trakční motor v širokém pracovním rozsahu momentu a otáček. V oblasti asynchronního pohonu bude ověřována modifikovaná metoda vektorově orientovaného řízení s ohledem na účinnost v motorickém i generátorickém chodu a dále modifikovaná metoda přímého řízení momentu. V oblasti synchronního pohonu bude projekt zaměřen na řízení stroje s harmonickým indukovaným napětím. Budou použity některé varianty vektorově orientovaného řízení. Výpočtová a časová náročnost navrhovaných regulačních struktur vyžaduje použití digitálních signálových procesorů s
dcterms:title
Control of inverters in electric drives for ecological traffic systems Řízení měničů v elektrických pohonech pro ekologické dopravní systémy
skos:notation
GP102/03/D222
n4:aktivita
n7:GP
n4:celkovaStatniPodpora
n12:celkovaStatniPodpora
n4:celkoveNaklady
n12:celkoveNaklady
n4:datumDodatniDoRIV
2007-10-16+02:00
n4:druhSouteze
n9:VS
n4:duvernostUdaju
n16:S
n4:fazeProjektu
n14:2497629
n4:hlavniObor
n6:JA
n4:hodnoceniProjektu
n19:U
n4:kategorie
n17:ZV
n4:klicovaSlova
Neuvedeno.
n4:partnetrHlavni
n20:orjk%3A26230
n4:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n4:pocetPrijemcu
1
n4:pocetSpoluPrijemcu
0
n4:pocetVysledkuRIV
18
n4:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
18
n4:rokUkonceniPodpory
n5:2006
n4:rokZahajeniPodpory
n5:2003
n4:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n5:2006
n4:sberDatUdajeProjZameru
n5:2007
n4:soutez
n21:SGA02003GA2PD
n4:statusZobrazovaneFaze
n18:DUU
n4:typPojektu
n8:P
n4:vedlejsiObor
n6:JB n6:JT
n4:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
Complete inverters for asynchronous drive and switched reluctance drive was realized during solving of the project including design, realization of control circuits and software.  For asynchronous alternative loses analysis of whole drive system was done Během řešení projektu byly realizovány kompletní měniče pro trakční pohon s asynchronním motorem, čtyřfázovým spínaným reluktančním motorem včetně návrhu a realizace řídicích obvodů a software. Pro variantu asynchronního pohonu byla provedena analýza ztr
n4:zivotniCyklusProjektu
n10:ZBBKU