This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GP101%2F08%2FP527/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GP101%2F08%2FP527
rdf:type
n16:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GP101/08/P527
dcterms:description
Předmětem zájmu navrhovaného projektu je problematika klepání plynového motoru, jehož palivo je tvořeno směsí hořlavých a inertních plynů o složení výrazně odlišném oproti plynným palivům, běžně v současnosti používaných v pístovém spalovacím motoru. Klepání je hlavním omezujícím faktorem k dosažení vysokého měrného výkonu a účinnosti motorů. Jeho intenzita, dopad na mechanické a tepelné namáhání motoru a další vnější projevy jsou značně odlišné od poměrů při použití konvenčních kapalných paliv resp. standardního sortimentu alternativních plynných paliv. Výstupem výzkumných aktivit bude návrh metodiky, algoritmu a jejich implementace pro experimentální popis výskytu klepání a kvantifikaci jeho intenzity při laboratorních zkouškách motorů provozovaných na obnovitelná plynná paliva. Na základě empirických poznatků bude vytvořena databáze obsahující popis chování motorů v režimech s výskytem klepání. Následným krokem bude odvození obecných směrnic pro návrh systému monitorování intenzity klepání použitelného jako součást řídícího systému motoru v reálném provozu. A subject of interest for proposed project is knocking issue of gas fuelled engine, using fuels as mixtures of combustible and inert components. These fuels are significantly different from the commonly used fuels in combustion engine at present time. Knocking is a limiting factor for achieving high specific power output and efficiency. The intensity of knocking, its impact on mechanical and thermal loading and other external features of engine are considerably different from characteristics, if conventional liquid fuels or standard range of alternative gaseous fuels are used. The output of research activities will be a development of methodology, algorithm and their implementation for experimental identification of knocking and its quantification during laboratory tests of engines operated on non-conventional renewable gaseous fuels. Database consisting description of engine behaviour in regimes with knock occurrence will be created. General rules for design of knock monitoring system, usable as a part of a control system in a real-world operation, will be the next step.
dcterms:title
Measures for Identification of Combustion Irregularity of Renewable Gaseous Fuels in Internal Combustion Engine Metoda a zařízení pro identifikaci nepravidelnosti hoření při použití obnovitelných plynných paliv v pístovém spalovacím motoru
skos:notation
GP101/08/P527
n3:aktivita
n10:GP
n3:celkovaStatniPodpora
n12:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n12:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2015-01-22+01:00
n3:druhSouteze
n14:VS
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:fazeProjektu
n9:65827165
n3:hlavniObor
n6:JT
n3:hodnoceniProjektu
n22:U
n3:kategorie
n21:ZV
n3:klicovaSlova
combustion engine; bio-fuels; knocking; heat release
n3:oduvodneniPrubehuReseni
Předčasně ukončeno ze strany řešitele.
n3:partnetrHlavni
n17:orjk%3A21220
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
5
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
5
n3:posledniUvolneniVMinulemRoce
2009-04-22+02:00
n3:prideleniPodpory
n15:101%2F08%2FP527
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n5:2009
n3:sberDatUdajeProjZameru
n5:2010
n3:soutez
n19:SGA02008GA1PD
n3:statusZobrazovaneFaze
n11:DUU
n3:typPojektu
n7:P
n3:ukonceniReseni
2009-12-31+01:00
n3:vedlejsiObor
n6:JB
n3:zahajeniReseni
2008-01-01+01:00
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
Návrh metodiky, algoritmu a jejich implementace pro experimentální popis výskytu a intenzity klepání při laboratorních zkouškách motorů, provozovaných na obnovitelná plynná paliva. Odvození obecných směrnic pro návrh systému pro zjištění intenzity klepání použitelného v reálném provozu. Draft methodology, algorithms and their implementation for experimental description of the occurrence and intensity of knocking in laboratory tests engines operated on renewable gaseous fuels. Derivation of the general guidelines for the design of the system to detect the intensity of knocking applicable in real traffic.
n3:zivotniCyklusProjektu
n13:ZBU
n3:klicoveSlovo
bio-fuels knocking combustion engine