This HTML5 document contains 33 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GAP407%2F12%2F0432/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n20http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/

Statements

Subject Item
n2:GAP407%2F12%2F0432
rdf:type
n21:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GAP407/12/0432
dcterms:description
Projekt vychází z analýzy problémů učení se cizímu jazyku a jazykového vzdělávání ve školních podmínkách. Mnoho žáků nedosahuje očekávané jazykové úrovně i po mnoha letech učení. Důvodem může být kvalita výuky, ale také procesy učení žáků. Více než dvě třetiny žáků vykazují rezervy v dovednosti učit se cizí jazyk a v používání strategií učení. Projekt navazuje na současný stav poznání v oblasti strategií učení, kdy se zdůrazňuje, že se strategie nevyskytují izolovaně, nýbrž v sekvencích a shlucích, které je třeba popsat. Ústřední roli při učení hraje nejen škála používaných strategií, ale především souhra a kvalita jejich používání v kontextu dalších proměnných, jako je motivace nebo styl učení. Ve světovém měřítku nebyly dosud sekvence a shluky strategií podrobněji zkoumány. Cílem projektu je 1) uvést koncept sekvencí a shluků strategií do českého prostředí, 2) zjistit typické sekvence a shluky strategií učení se cizímu jazyku a jejich vazbu na úspěšnost řešení jazykových situací, 3) popsat vztah strategií a dosahovaných výsledků v cizím jazyce u žáků na konci povinného vzdělávání. The project is based on an analysis of problems of foreign language learning and instruction in the Czech Republic. Many pupils do not reach the expected language level even after many years of learning. The reason is not only the quality of instruction but also the learning strategies of pupils. More than two thirds of pupils reported not to be sure how to learn, and showed deficiency in learning skills and strategy use. The project is based on the current state of art of learning strategies which shows that strategies do not exist separately but in sequences and clusters that have to be described and analysed in terms of their orchestration and quality of use. The aim of the project is 1) to introduce the concept of strategy sequences and clusters as theoretical construct, 2) to find out the typical sequences and clusters of foreign language learning strategies and their relation to achievement in language situations and tasks, 3) to specify the relation of strategies and achievement in foreign language at the end of lower secondary (i.e. compulsory) education.
dcterms:title
Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií Foreign Language Learning Strategies and Achievement: Analysis of Strategy Clusters and Sequences
skos:notation
GAP407/12/0432
n3:aktivita
n6:GA
n3:celkovaStatniPodpora
n7:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n7:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2015-04-23+02:00
n3:druhSouteze
n10:VS
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:fazeProjektu
n4:100778675
n3:hlavniObor
n16:AM
n3:kategorie
n12:ZV
n3:klicovaSlova
Foreign language learning learning strategies strategy sequences strategy clusters language skills achievement.
n3:partnetrHlavni
n11:orjk%3A14410
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
21
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
21
n3:posledniUvolneniVMinulemRoce
2014-03-31+02:00
n3:prideleniPodpory
n13:P407-12-0432
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n20:2015
n3:sberDatUdajeProjZameru
n20:2015
n3:soutez
n8:SGA02012GA-ST
n3:statusZobrazovaneFaze
n9:DRRVK
n3:typPojektu
n15:P
n3:ukonceniReseni
2015-12-31+01:00
n3:zahajeniReseni
2012-01-01+01:00
n3:zivotniCyklusProjektu
n18:ZBKK