This HTML5 document contains 46 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GAP407%2F10%2F0632/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n22http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n18http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GAP407%2F10%2F0632
rdf:type
n17:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GAP407/10/0632
dcterms:description
Předkládaný projekt je příspěvkem k rozpracování teorie vysokoškolské pedagogiky v oblasti aplikace elektronického vzdělávání (e-learningu) s akceptováním individuálních stylů učení.Projekt je rozvržen do tří let. V jeho rámci proběhne rešeršně-koncepční příprava, jejíž výsledky budou prezentovány v souborné publikaci, a následně diagnostikování stylů učení prostřednictvím adaptovaného nástroje a pedagogický experiment. Na základě zjištěných výsledků bude navržen flexibilní model vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení. Závěrečné výsledky budou shrnuty v monografické publikaci.Individualizace studia prostřednictvím výuky s podporou ICT, která poskytuje nejen možnost volby času a místa ke studiu, ale i studijního tempa a postupu studenta na základě preferovaného stylu učení, se stává klíčovou  charakteristikou, protože nutnost vzdělávání roste, a bude růst i v budoucnu. Přispět do této oblasti je i cílem předkládaného projektu. The proposed project aims at working up the theory of educational science on university level in the field of electronic education (e-learning) run according to students´ individual learning styles. The expected project period is three years. The project procedure will cover the bibliography and concept preparation and the results will be published in a monograph. Then the process of determining students´learning styles by an adapted inventory will run, followed by an experiment comparing study results in the process of instruction reflecting learning styles and without the style reflection. According to the results a flexible model of the instructional process supported by ICT and based on individual learning styles will be designed. Final results will be presented in  another  monograph. The process of instruction supported by ICT, which offers flexibility of time, place and  individual pace depending on the preferred learning style, has become a key characteristics, as the necessity of education and demand for new knowledge and skills is and will be growing.
dcterms:title
Formování flexibilního modelu vzdělávacího procesu realizovaného s podporou ICT na základě detekovaného individuálního stylu učení A flexible model of the ICT supported educational process reflecting individual learning styles
skos:notation
GAP407/10/0632
n3:aktivita
n22:GA
n3:celkovaStatniPodpora
n8:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n8:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2014-01-30+01:00
n3:druhSouteze
n20:VS
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:fazeProjektu
n16:92536434
n3:hlavniObor
n7:AM
n3:hodnoceniProjektu
n11:U
n3:kategorie
n10:ZV
n3:klicovaSlova
Information; and; communication; technologies; teaching; stysles; learning; styles; university; education; e-learning
n3:partnetrHlavni
n6:orjk%3A18450
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
52
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
52
n3:posledniUvolneniVMinulemRoce
2012-03-30+02:00
n3:prideleniPodpory
n13:P407%2F10%2F0632
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n18:2012
n3:sberDatUdajeProjZameru
n18:2013
n3:soutez
n21:SGA02010GA-ST
n3:statusZobrazovaneFaze
n19:DUU
n3:typPojektu
n4:P
n3:ukonceniReseni
2012-12-31+01:00
n3:zahajeniReseni
2010-01-01+01:00
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
Projekt je přínosem ; určitě může najít uplatnění v psychologii, pedagogice a didaktikách - a v samotné VŠ pedagogice. Výsledky projektu jsou zcela v souladu s plánem. Jediným otazníkem je, že byly vydány v regionálním vydavatelství a členkou redakční rady Jrec časopisu, kde uplatněny 3 výstupy byla (je?) hlavní řešitelka). Čerpání finančních prostředků bylo v pořádku. A valuable research project; the results can be used in psychology of learning, in educational sciences and educ designing in tertiary education. Outcomes in accordance with the rersearch plan. The only doubt consists inthe fact the 2 monographs published in a regional small inpact publishing house and 3 articles (Jrec) in a Journal where the solver has been (was?) member of editorial board.
n3:zivotniCyklusProjektu
n14:ZBKU
n3:klicoveSlovo
Information learning teaching styles communication education and technologies stysles university