This HTML5 document contains 36 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GAP403%2F12%2F1279/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GAP403%2F12%2F1279
rdf:type
n13:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GAP403/12/1279
dcterms:description
The project deals with the setting of tools for strengthening the long-term relationships with customers based on integration and cooperation of the value network subjects via developing the strategic benefits for the customers in the value network from the producers up to the final consumers in the product lines of chemical, pharmaceutical and petrochemical industries. The project will comprise of implementation of marketing researches, always with the products producers, their direct customers and the next-in-line customers. The researches will focus on exploring the current forms of the strategic benefits provision in the value network, ways of providing them, searching their new forms, the conditions of their application, their influence upon firms' performance and competitiveness. The findings synthesis will issue in the elaboration of the system of the strategic benefits appropriate in the researched industries to become tools for strengthening the long-term relationships with customers and enhancing strategic positions and performance of partners within the value network. Projekt se zabývá specifikací nástrojů pro posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky (strategických užitků) na bázi integrace a kooperace subjektů hodnotových sítí od výrobců přes přímé zákazníky, zákazníky těchto zákazníků až po konečné spotřebitele v odvětvích chemického, farmaceutického a petrochemického průmyslu. Při řešení projektu budou každoročně realizovány primární marketingové výzkumy, a to u výrobců produktů, u jejich přímých zákazníků a u zákazníků těchto zákazníků.Výzkumy budou postupně zaměřeny na zkoumání dosud uplatňovaných forem posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky poskytováním tzv. strategických užitků v hodnotové síti, hledání jejich nových forem, podmínek a bariér jejich uplatnění a efektivních způsobů jejich poskytování kooperací subjektů hodnotové sítě. Bude zkoumán jejich vliv na výkonnost a konkurenceschopnost frem. Syntéza poznatků povede k rozpracování systému strategických užitků, společně poskytovaných subjekty hodnotové sítě konečným zákazníkům, které synergicky upevňují jejich strategické pozice, výkonnost a konkurenceschopnost na trhu.
dcterms:title
Nástroje posilování dlouhodobých vztahů se zákazníky na bázi integrace a spolupráce subjektů hodnotové sítě Tools for strengthening the long-term relationships with customers based on integration and cooperation of value network subjects
skos:notation
GAP403/12/1279
n4:aktivita
n20:GA
n4:celkovaStatniPodpora
n15:celkovaStatniPodpora
n4:celkoveNaklady
n15:celkoveNaklady
n4:datumDodatniDoRIV
2015-05-22+02:00
n4:druhSouteze
n11:VS
n4:duvernostUdaju
n8:S
n4:fazeProjektu
n10:100894860
n4:hlavniObor
n19:AE
n4:hodnoceniProjektu
n6:O
n4:kategorie
n5:ZV
n4:klicovaSlova
value network customer value strategic benefits strengthening the relationships with customers integration of value network subjects performance and competitiveness value network subjects
n4:partnetrHlavni
n21:orjk%3A25310
n4:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n4:pocetPrijemcu
1
n4:pocetSpoluPrijemcu
0
n4:pocetVysledkuRIV
29
n4:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
29
n4:posledniUvolneniVMinulemRoce
2014-03-31+02:00
n4:prideleniPodpory
n17:P403-12-1279
n4:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n7:2014
n4:sberDatUdajeProjZameru
n7:2015
n4:soutez
n12:SGA02012GA-ST
n4:statusZobrazovaneFaze
n9:DUU
n4:typPojektu
n18:P
n4:ukonceniReseni
2014-12-31+01:00
n4:zahajeniReseni
2012-01-01+01:00
n4:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
The project has purely local impact and by far did not meet the pub. goals (2 Jimp, 4 Jneimp, 6 Jrec). Except for the book in prep and 23 papers in conf. proceedings, 1 JSc publication in Applied Mechanics and Materials and 4 local Jrec papers, only 1 other article is under review at Jimp J. of Food Products Marketing. Some results can be interesting for firms, though only in descriptive sense. Projekt má lokální impakt a zdaleka nesplnil stanovené publikační cíle (2 Jimp, 4 Jneimp, 6Jrec). Krom připravované monografie a 23 prací v konf. sbornících vyprodukoval 1 JSc článek v Applied Mechanics and Materials a 4 lokální Jrec články, dále pouze 1 článek v recenz. řízení v Jimp J. of Food Products Marketing. Některé závěry mohou být zajímavé pro firmy, nicméně v čistě deskriptivním smyslu.
n4:zivotniCyklusProjektu
n14:ZBKU