This HTML5 document contains 30 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GA406%2F99%2FP063/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GA406%2F99%2FP063
rdf:type
n18:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GA406/99/P063
dcterms:description
Předkládaný projekt se snaží nejen teoreticky, ale i prakticky přispět k rozsáhlé problematice rozvoje tvořivosti dětí druhého stupně ZŠ. Tvořivost ve spojení s hrou, která je dětmi v tomto věku ještě často upřednostňována před klasickými metodami výuky,nám otevírá nové možnosti jak přirozeným způsobem přivést žáky k aktivnosti a tvořivosti. Cílem grantového projektu je mimo jiné navrhnout a ověřit typologii tvořivých her, sestavit původní soubor her pro rozvoj kreativity, který překračuje rámec tzv. %22cvičení%22, ověřit, do jaké míry intelekt koreluje s tvořivostí, zjistit, jak lze využít tzv. mimointelektové schopnosti osobnosti k rozvoji tvořivosti apod. Získané poznatky jsou v závěrečné bázi práce formou sborníku nabídnuty k obohacení pedagogické teorie i praxe. Pozornost je také věnována návrhu koncepce rozvoje dovedností budoucích pedagogů (animátorů), pracujících v oblasti volného času i ve škole. The goal of the project is to enlarge the notion of the development of basic school children evaluation in a practical and theoretical ways. The evaluation combined with a play - which is preferred to the traditional ways of learning - opens new possibilities how to use natural means to make the children learn actively and inventively. The task is to suggest and prove the typology of inventiveness games and plays, make a set of games to develop the creativity, which goes far beyond the field of %22exercises%22 and last but not least to learn how to use non-intellectual abilities to increase the creativity. The results will presented as a collected papers dealing with games which will be provided to general pedagogical public to enrich the present theory and practical ways of teaching. Part of the work is also devoted to the concept of further teacher training (animators) working in leisure time and school activities.
dcterms:title
Influence of game on the development of the child's creativity Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí
skos:notation
GA406/99/P063
n3:aktivita
n5:GA
n3:celkovaStatniPodpora
n17:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n17:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2003-04-01+02:00
n3:druhSouteze
n16:VS
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:fazeProjektu
n6:740160
n3:hlavniObor
n9:AM
n3:hodnoceniProjektu
n14:V
n3:klicovaSlova
Neuvedeno.
n3:partnetrHlavni
n15:orjk%3A14410
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
24
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
24
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n4:2002
n3:sberDatUdajeProjZameru
n4:2002
n3:statusZobrazovaneFaze
n19:DUU
n3:typPojektu
n12:P
n3:vedlejsiObor
n9:AN
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
Vytčené cíle autor splnil a odbornou veřejnost se svými výsledky seznámil v odborných publikacích. Publikací %22nad plán%22 je zdařilý historický pohled na funkce a hry a její proměny. Výsledky jsou odpovídajícím způsobem shrnuty v závěrečné kartě projektu.
n3:zivotniCyklusProjektu
n13:ZBKU