This HTML5 document contains 39 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GA406%2F08%2F0258/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GA406%2F08%2F0258
rdf:type
n20:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GA406/08/0258
dcterms:description
Projekt Idea rovných příležitostí a kvalita vzdělání v českém a světovém kontextu se zaměřuje na problematiku školního kurikula z hlediska vztahu tzv. rovných příležitostí ke kvalitě vzdělání. V českém větveném vzdělávacím systému pro povinné vzdělávání se orientujeme na kritický prostor tzv. nižšího sekundárního stupně, kde se nám jako klíčová jeví potřeba srovnávací analýzy vzdělávacích podmínek pro žáky základních škol druhého stupně a žáků nižších ročníků víceletého gymnázia. Pedagogická a didaktická problematika školního prostředí, kde je zúročován vzdělávací potenciál všech, je nahlížena ve vztahu ke globálním proměnám světa, v tendencích vývoje k tzv. společnosti vzdělání, společnosti demokratické, občanské a pluralitní. Je tedy nutně zkoumána jako problematika interdisciplinární, s důrazem na srovnávací aspekty. Provázanost zkoumání pedagogického, sociologického a psychologického je nasměrována nauchopení problematických míst kurikula sledovaných institucí v důležité době The project called %22The Concept of Equal Chances and Quality of Education in the Czech and International Context%22 aims to explore the issue of school environment with the view to the concept of equal chances and quality of education. The project aims at lower secondary level of Czech education system where a comparative analysis of chances and conditions of two separate school institution and their students (%22základní škola%22 and %22osmileté gymnasium%22) is urgently needed. We would like to explore featuresof curriculum and school environment, which should guarantee all students the highest possible education standards. At the same time we would like to take into account the global world changes tending towards a democratic, plural society of active and equal citizens. This implies that in order to be explored properly, the issue must be handled with an interdisciplinary approach stressing especially the comparative character of it. At the time of transformation of Czech education system towards
dcterms:title
Idea rovných příležitostí a kvalita vzdělání v českém a světovém kontextu The Concept of Equal Chances and Quality of Education in the Czech and International Context
skos:notation
GA406/08/0258
n3:aktivita
n7:GA
n3:celkovaStatniPodpora
n16:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n16:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2015-02-09+01:00
n3:druhSouteze
n14:VS
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:fazeProjektu
n8:82301048
n3:hlavniObor
n15:AM
n3:hodnoceniProjektu
n21:U
n3:kategorie
n19:ZV
n3:klicovaSlova
equal chances; quality of education; curriculum; lower secondary curriculum and educational environm
n3:partnetrHlavni
n10:orjk%3A11210
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
27
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
27
n3:posledniUvolneniVMinulemRoce
2010-04-16+02:00
n3:prideleniPodpory
n11:406%2F08%2F0258
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n4:2010
n3:sberDatUdajeProjZameru
n4:2011
n3:soutez
n9:SGA02008GA-ST
n3:statusZobrazovaneFaze
n17:DUU
n3:typPojektu
n13:P
n3:ukonceniReseni
2010-12-31+01:00
n3:zahajeniReseni
2008-01-01+01:00
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
Projekt Idea rovných příležitostí a kvalita vzdělání v českém a světovém kontextu poskytl výzkum této tematiky v širším teoretickém rámci, vztahujícím se k řešení této problematiky v celosvětovém výzkumu. Výzkum v projektu byl zaměřen koncentrovaněji na problematiku nižšího sekundárního stupně v českém školském systému, rozdělení dětí v době povinné školské docházky do dvou typů škol. V The project \%22Idea of equity and quality of education in the Czech and the world context\%22 provided with research of this topic in a broad theoretical framework built on wide research resources. The research focus of   in the project was predominantly on issues of lower secondary school level, in the Czech school system dualized into two different types of school during compul
n3:zivotniCyklusProjektu
n22:ZBKU
n3:klicoveSlovo
curriculum quality of education equal chances