This HTML5 document contains 38 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GA406%2F07%2F0845/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GA406%2F07%2F0845
rdf:type
n22:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GA406/07/0845
dcterms:description
The project focuses on head teachers at Czech primary schools as key actors of management in relatively autonomous schools. This internally heterogeneous group has not, despite some partial findings, been yet studied systematically in this country. We will first find how existing concepts and theoretical findings about school leadership and management are reflected in expectations placed on head teachers, how head teachers cope with the expectations and how such facts are reflected in educational and school policies. Then the development of personal and professional paths of head teachers will be studied as to how such paths are planned. The main research methods will include the analytical-comparative method, research of life story and in-depth interviews. These methods will be supplemented by other techniques. The respondents will be Czech primary school head teachers, ideally the same set for the duration of the project. The result should be a unified body of fundamental data about head Projekt je zaměřen na ředitele českých základních škol - klíčové aktéry řízení relativně autonomních škol. O této vnitřně heterogenní skupině sice existují dílčí poznatky, ale systematičtěji zatím zkoumána v českém prostředí nebyla. V projektu půjde nejdříve o to zjistit, jak se existující koncepty a teoretické poznatky o řízení škol a vedení promítají do očekávání na roli ředitele školy, jak se ředitelé s těmito očekáváními vyrovnávají, a jak se tyto skutečnosti promítají do vzdělávací a školské politiky. Poté budou autoři zkoumat dosavadní vývoj životní a profesní dráhy ředitelů škol a to, jak ředitelé škol plánují svou životní a profesní dráhu. Hlavními výzkumnými metodami bude analyticko-srovnávací metoda, výzkum životního příběhu a hloubkováinterview. Tyto metody budou doplňovány dílčími technikami. Respondenty budou ředitelé základních škol v ČR, v optimálním případě půjde po celou dobu trvání projektu o tytéž ředitele. Projekt by měl přinést ucelený soubor zásadních poznatků o ředitelích
dcterms:title
Ředitelé českých škol a jejich životní a profesní dráha Czech School Head Teachers and their Personal and Professional Path Development
skos:notation
GA406/07/0845
n3:aktivita
n18:GA
n3:celkovaStatniPodpora
n7:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n7:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2015-01-22+01:00
n3:druhSouteze
n12:VS
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:fazeProjektu
n15:65678827
n3:hlavniObor
n13:AM
n3:hodnoceniProjektu
n14:V
n3:kategorie
n16:ZV
n3:klicovaSlova
school head teachers; management and leadership; personal and professional path development
n3:partnetrHlavni
n19:orjk%3A14210
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
36
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
36
n3:posledniUvolneniVMinulemRoce
2009-04-22+02:00
n3:prideleniPodpory
n4:406%2F07%2F0845
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n5:2009
n3:sberDatUdajeProjZameru
n5:2010
n3:soutez
n17:SGA02007GA-ST
n3:statusZobrazovaneFaze
n21:DUU
n3:typPojektu
n9:P
n3:ukonceniReseni
2009-12-31+01:00
n3:zahajeniReseni
2007-01-01+01:00
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
. Projekt %22Ředitelé českých škol a jejich životní a profesní dráha%22 si kladl za cíl zabývat se problematikou školního vzdělávání a jeho řízení ze specifického úhlu pohledu, který byl rozhodně vítaným v prostředí českého výzkumu vztahujícímu se ke školní pro
n3:zivotniCyklusProjektu
n6:ZBKU
n3:klicoveSlovo
management and leadership school head teachers