This HTML5 document contains 34 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GA406%2F03%2F1349/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GA406%2F03%2F1349
rdf:type
n5:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GA406/03/1349
dcterms:description
Podstatou projektu je navrhnout účinné intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů v průběhu jejich praxe na fakultní škole. Intervence budou projektovány tak, aby podporovaly individuální rozvoj studentů, jejich pedagogickéexperimentování, sebereflexi a autoregulaci. Návrh bude vycházet z analýzy intervencí, které v současné době uplatňují cviční učitelé a oboroví didaktikové (také tato analýza bude součástí řešení projektu), nových poznatků psychodidaktiky, pedeutologie apedagogické psychologie i výzkumných poznatků a zkušeností řešitelského týmu. Navržené intervence budou empiricky ověřeny. Nalezení účinných intervencí do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů v průběhu jejich praxe na fakultní škole budehlavním výsledkem řešení projektu. Současně se předpokládá, že řešení projektu přispěje k hlubšímu poznání zákonitostí individuálního rozvoje pedagogických dovedností studentů učitelství. Dalším výsledkem bude kurikulum kurzu pro cvičné učitele na The aim of the Project is to suggest efficient interventions into the process of student teaching skills development during their teaching practices in training schools. The interventions are going to be projected to support individual studentdevelopment, student educational teaching experiments, self-reflection, and self-regulations. The Project will analyse interventions that have currently been implemented by teacher trainers and subject methodologists, and it will look into newpsychological methodology, pedeutology, educational psychology. The latest information and experience of the research team are to be implemented. Such analyses are going to be an integral part of the research project. All the suggested interventions willbe tested in practical school environment. The main result of the Project will consist in developing effective intervention methods in the process of student teaching skill development during their teaching practices in training schools. At the same
dcterms:title
Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole Interventions into the proces of pedagogical skills development in student teaching at training school
skos:notation
GA406/03/1349
n3:aktivita
n16:GA
n3:celkovaStatniPodpora
n14:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n14:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2009-01-15+01:00
n3:druhSouteze
n20:VS
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:fazeProjektu
n21:33436695
n3:hlavniObor
n13:AM
n3:hodnoceniProjektu
n15:V
n3:kategorie
n17:ZV
n3:klicovaSlova
Neuvedeno.
n3:partnetrHlavni
n12:orjk%3A14410
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
137
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
137
n3:rokUkonceniPodpory
n6:2005
n3:rokZahajeniPodpory
n6:2003
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n6:2006
n3:sberDatUdajeProjZameru
n6:2006
n3:soutez
n4:SGA02003GA-ST
n3:statusZobrazovaneFaze
n18:DUU
n3:typPojektu
n10:P
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
The outcomes of the project %22Interventions into the process of developing pedagogical skills of future teachers during their teaching practice%22 include conference proceedings from two international conferences organised by the grant holders (HAVEL, J.; J Výsledkem řešení projektu %22 Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole%22  jsou 2 vydané sborníky k problematice pedagogických praxí ze dvou mezinárodních konferencí uskutečněných v
n3:zivotniCyklusProjektu
n7:ZBKU