This HTML5 document contains 35 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GA406%2F03%2F0940/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n10http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/

Statements

Subject Item
n2:GA406%2F03%2F0940
rdf:type
n19:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GA406/03/0940
dcterms:description
Projekt hodlá zmapovat současné poznatky o zvláštnostech psychosociálního klimatu na školách odpovídajících našim základním školám a podat přehled o determinujících faktorech. Identifikovat strategie, které volí žáci, rodiče, učitelé a vedení školy přizískávání údajů o klimatu školy a při jeho hodnocení a doplnit je pohledem dalších odborníků (školní inspekce, psychologů poskytujících poradenské služby škole apod.). V empirické rovině je cílem navrhnout vhodné ukazatele psychosociálního klimatu školy,zmapovat aktuální a preferovanou podobu klimatu dané školy. U vybraných škol různého typu porovnat shody a rozdíly v podobě aktuálního klimatu školy a interpretovat možné příčiny zjištěného stavu. Na základě zkušeností se zahraničními metodami navrhnouta ověřit novou originální metodu, která by kombinovala kvantitativní a kvalitativní přístupy. Ověřit podmínky, za nichž by se diagnostika sociálního klimatu školy mohla stát součástí standardních postupů hodnocení práce školy a standardní dokumentace The project intends to map the current knowledge about the psychological and social climate at primary and secondary schools and to create a review of the determining factors. This includes the identification of the strategies that pupils, parents,teachers and school management use perceive and judge school climate supplemented with the views of other professionals (school board, supervisors, school psychologists and counsellors, etc.). The empirical goal is to propose applicable indicators ofschool climate (combining the qualitative and quantitative approaches) for the assessment of the actual and preferred school climate. Climate at selected schools of various types will be compared and the differenced interpreted. We aim to find what isneeded for the climate assessment to become a part of the standard course of school evaluation and school documentation. This all should lead to the development and testing of procedures or ways to influence school climate at the level of school
dcterms:title
Psychosociální klima školy - teorie, diagnostika, možné intervence Psychological and social school climate - theory, assessment, possible interventions
skos:notation
GA406/03/0940
n3:aktivita
n6:GA
n3:celkovaStatniPodpora
n16:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n16:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2009-01-15+01:00
n3:druhSouteze
n20:VS
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:fazeProjektu
n14:33436680
n3:hlavniObor
n5:AM
n3:hodnoceniProjektu
n9:V
n3:kategorie
n11:ZV
n3:klicovaSlova
Neuvedeno.
n3:partnetrHlavni
n17:orjk%3A14230
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
1
n3:pocetVysledkuRIV
39
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
39
n3:rokUkonceniPodpory
n10:2005
n3:rokZahajeniPodpory
n10:2003
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n10:2006
n3:sberDatUdajeProjZameru
n10:2006
n3:soutez
n7:SGA02003GA-ST
n3:statusZobrazovaneFaze
n12:DUU
n3:typPojektu
n4:P
n3:vedlejsiObor
n5:AN
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
Výzkum klimatu probíhal ve třech rovinách. První byla koncepčně přehledová. Zmapovali jsme rozdílné přístupy k relativně fekventovanému a velmi vágně definovanému pojmu sociální klima školy. Všímali jsem si přístupů ve vybraných evropských zemích, v USA, Our project on school climate had 3 axes. The first axis were reviews. Different conceptual approaches to the rather frequently used and vaguely defined term of school climate. We reviewed approaches that formed in the USA, Canada, Australia and selected
n3:zivotniCyklusProjektu
n18:ZBKU