This HTML5 document contains 32 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GA406%2F00%2F0470/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GA406%2F00%2F0470
rdf:type
n6:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GA406/00/0470
dcterms:description
The presented project is the third stage of our longitudinal research started in 1994. Selected classes of children are followed throughout nine years of their obligatory schooling. The proposed project is to cover the period starting in the middle of thsixth grade and ending in the middle of the ninth grade. The implemented methodology sustains in qualitative analysis of school actors behaviour confronted with selected data from standard educational and psychological procedures of diagnosis and evaluation. The subject of concern is the complex influence of schooling on mental development. At the same time, both explicit as implicit requirements of school learning are considered (the contents and forms of instruction as well as the hidden curriculum). Within the cognitive domain the effects and mechanisms of influence of particular basic school subjects are analysed. Reading, writing, counting, and specific requirements of other school subjects are understood first of all as a cultural Projekt tvoří třetí část longitudinálního výzkumu, který sleduje děti několika tříd po dobu povinné školní docházky. Pokrývá období od poloviny 6. do poloviny 9. třídy. Metodologicky využívá kvalitativní analýzy chování aktérů školního života a konfrontuje ji s vybranými údaji ze standardních pedagogicko-psychologických diagnostických a evaluačních postupů. Zabývá se komplexním vlivem pobytu ve škole na psychický vývoj. Bere přitom v úvahu jak explicitní (obsah a formy výuky) tak skryté požadavky školního učení (hidden curriculum). V kognitivní oblasti analyzuje důsledky a mechanismy vlivu jednotlivých základních školních předmětů. Čtenářství, skripturalita, počítání i specifické požadavky dalších předmětů se sledují především jako kulturní výzva, mající základní význam pro evokaci a strukturaci procesů kognitivního vývoje. Zásadním způsobem ovlivňuje pobyt ve škole také sociálně-afektivní oblast života dítěte a vývoj jeho identity. Formy interakcí jak s učiteli, reprezentujícími
dcterms:title
Žák v měnících se podmínkách současné školy Pupil in the changing conditions of contemporary school
skos:notation
GA406/00/0470
n4:aktivita
n13:GA
n4:celkovaStatniPodpora
n18:celkovaStatniPodpora
n4:celkoveNaklady
n18:celkoveNaklady
n4:datumDodatniDoRIV
2008-05-19+02:00
n4:druhSouteze
n7:VS
n4:duvernostUdaju
n17:S
n4:fazeProjektu
n12:964355
n4:hlavniObor
n5:AN
n4:hodnoceniProjektu
n16:V
n4:klicovaSlova
Neuvedeno.
n4:partnetrHlavni
n19:orjk%3A11410
n4:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n4:pocetPrijemcu
1
n4:pocetSpoluPrijemcu
0
n4:pocetVysledkuRIV
31
n4:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
31
n4:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n11:2003
n4:sberDatUdajeProjZameru
n11:2003
n4:soutez
n9:SGA02002GA-ST
n4:statusZobrazovaneFaze
n10:DUU
n4:typPojektu
n15:P
n4:vedlejsiObor
n5:AC n5:AM
n4:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
Projekt ´Žák v měnících se podmínkách současné školy´představuje originální longitudinální výzkum žáků ZŠ od 1. do 9.ročníku. Závěr.zpráva a závěrečná oponentura projektu tak přinesla nejen výsledky tohoto projektu, ale celého desetiletého výzkumu. Výs
n4:zivotniCyklusProjektu
n20:ZBKU