This HTML5 document contains 38 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GA402%2F06%2F0297/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GA402%2F06%2F0297
rdf:type
n15:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GA402/06/0297
dcterms:description
One of the decisive appeals to our enterprises of all sizes and lines of business is the constant enhancement of their competitive ability and in connection with that finding their own controlling competencies, which determine their position on the market. Not only the economic power of a firm is sufficient, but also its ability to respond to the changes in surroundings and consequently to entrepreneurial opportunities quickly, flexibly and above all not conservatively. The Czech firms assure themselves that the success presupposes the adoption of the orientation towards the market, formulated by the marketing conception of management. However, do they always understand the position of marketing as the philosophy of business and also the system of correspondent functions, cognitive and of realization? The project comes out from current, within its scope realized knowledge, from our own confirmed research-pedagogical practice, publication work, our own and other authors, established Jednou z rozhodujících výzev pro naše podniky všech velikostí a oboru působnosti, je neustálé zvyšování konkurenční schopnosti a v souvislosti s tím nalezení vlastních rozhodujících kompetencí, určujících jejich postavení na trhu. Nestačí pouze ekonomická síla firmy, ale její schopnost rychle, pružně a především netradičně reagovat na změny v okolí a tím na podnikatelské příležitosti. České firmy se v podstatě ujišťují v názoru, že úspěch předpokládá uplatnění tržní orientace, vyjádřené marketingovou koncepcí managementu. Chápou však vždy postavení marektingu jako filozofie podnikání i jako systém příslušných funkcí poznávacích a realizačních? Projekt vychází ze stávajících a v rámci projektu uskutečněných poznatků, z vlastní dlouholetévědecko-pedagogické praxe, publikační činnosti vlastní i cizí, kontaktů s managementem řady firem a výsledku účelového terénního výzkumu u vybraných podniků. Na základě toho budou získány a analyzovány poznatky o tržní orientaci managementu firem, jejich
dcterms:title
Research of Application of Controlling Marketing Competencies and Elimination of Possible Marketing Difference in Small and Medium-size Enterprises Výzkum uplatnění rozhodujících tržních kompetencí a odstranění možných rozporů v malých a středních podnicích
skos:notation
GA402/06/0297
n3:aktivita
n13:GA
n3:celkovaStatniPodpora
n14:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n14:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2009-10-22+02:00
n3:druhSouteze
n17:VS
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:fazeProjektu
n20:68674773
n3:hlavniObor
n22:AH
n3:hodnoceniProjektu
n9:U
n3:kategorie
n6:ZV
n3:klicovaSlova
management; marketing; competitive advantage
n3:partnetrHlavni
n16:orjk%3A21230
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
1
n3:pocetVysledkuRIV
65
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
65
n3:posledniUvolneniVMinulemRoce
2008-04-25+02:00
n3:prideleniPodpory
n18:402%2F06%2F0297
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n8:2008
n3:sberDatUdajeProjZameru
n8:2009
n3:soutez
n5:SGA02006GA-ST
n3:statusZobrazovaneFaze
n21:DUU
n3:typPojektu
n12:P
n3:ukonceniReseni
2008-12-31+01:00
n3:zahajeniReseni
2006-01-01+01:00
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
Výzkum prokázal jednak složitost dílčích činností, které podniková funkce marketingu představuje, jednak rozpory, které marketingová idea vyvolává u ostatních podnikových činností a vnějších spolupracovníků, bez jejichž spolupůsobení nelze tržní orientac Research has proven complexity of individual activities represented by company marketing function as well as contradictions caused by a marketing idea in other company activities and with outsourced co-operators without whose input market orientation can
n3:zivotniCyklusProjektu
n11:ZBKU
n3:klicoveSlovo
management marketing