This HTML5 document contains 34 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GA402%2F04%2F2112/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GA402%2F04%2F2112
rdf:type
n10:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GA402/04/2112
dcterms:description
Změny politických a ekonomických podmínek po roce 1989 nastartovaly transformaci české ekonomiky. Vyvolaly změny v kupním chování obyvatel. Umožnily zvýšit nároky na vlastnosti prodávaného zboží, při restrukturalizaci obchodní sítě, změn vlastnictví i nového pojetí prodeje a prodejních systémů. Gravitační síla prodejen vzrostla, což se promítlo ve struktuře kupujících. Prosazuje se koncepce širšího zázemí prodejen v němž kupující nacházejí možnosti dalšího vyžití. Dynamiku změn posiluje spolupráce v evropském a světovém prostoru. Z těchto skutečností vychází navrhovaný projekt. Při řešení se zaměříme na identifikaci, posouzení a komparaci faktorů ovlivňující spotřebitelské chování, zejména u potravin, pro zpracování analýz změn kupního chování, marketingových přístupů obchodní sféry k uspokojování spotřebitelské poptávky, na posouzení trendů obchodních řetězců nadnárodních společností a českých obchodních aliancí, jakož i nových přístupů kupujících ke kupním chování. Zhodnotíme reakci After 1989, changes in political and economical situation in the Czech Republic have started the transformation of our national economy. These changes markedly influenced and modified methods of selling as well as the buying behaviour of Czech people. They also increased consumers requirements concerning range, quality, safety and availability of offered goods. The distribution channels were restructured and new methods and systems of selling were established. The gravitation power of selling units increased considerably and this was also reflected in the structure of customers because they arrived to supermarkets from much longer distances. These changes were also associated with a better assortment of services, goods and entertainment so that people had an opportunity to satisfy not only their consumer's but also cultural, social and personal needs. The importance and dynamics of these changes contributed to a further development of co-operation within the framework of European and even
dcterms:title
Changes of behavior of business domain evoked by economic transformation and new consumer trends Změny chování obchodní sféry vyvolané transformací ekonomiky a novými spotřebitelskými trendy
skos:notation
GA402/04/2112
n3:aktivita
n19:GA
n3:celkovaStatniPodpora
n7:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n7:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2007-10-16+02:00
n3:druhSouteze
n9:VS
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:fazeProjektu
n21:2319141
n3:hlavniObor
n20:AH
n3:hodnoceniProjektu
n17:U
n3:kategorie
n15:ZV
n3:klicovaSlova
Neuvedeno.
n3:partnetrHlavni
n14:orjk%3A43110
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
73
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
73
n3:rokUkonceniPodpory
n6:2006
n3:rokZahajeniPodpory
n6:2004
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n6:2006
n3:sberDatUdajeProjZameru
n6:2007
n3:soutez
n5:SGA02004GA-ST
n3:statusZobrazovaneFaze
n8:DUU
n3:typPojektu
n16:P
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
The first year of the research focuses on collection of data and necessary analyses. The team conducted extensive questionnaire survey focusing on consumer behavior on markets with meat and meat products, milk and dairy products, eggs, beverages and bake V prvním roce řešení byla především shromažďována data a byly vypracovány potřebné analýzy. V oblasti zkoumání chování spotřebitele bylo provedeno rozsáhlé dotazníkové šetření, kde bylo vyhodnoceno a následně zpracováno celkem 1750 dotazníků zaměřených n
n3:zivotniCyklusProjektu
n18:ZBKU