This HTML5 document contains 34 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GA401%2F02%2F0910/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GA401%2F02%2F0910
rdf:type
n5:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GA401/02/0910
dcterms:description
Historické proměny společnosti vždy kladou otázku po smyslu a povaze výchovy a vzdělání. V procesu hledání odpovědí se vždy obracíme k historickým a kulturním pramenům našich vzdělávacích a výchovných tradic, snažíme se nalézt příčiny a cesty jejich transformace. Druhá polovina 20. století přinesla celou řadu změn jak v oblasti kultury, tak vzdělávání, což klade velké nároky na působnost a zaměření pracovníků vysokých škol, přičemž se podstatně mění i přístupy k výchově. Cílem předpokládaného projektu je filosoficko-antropologická reflexe změny paradigmatu myšlení pedagogů. Řešitelé se pokusí o analýzu změn ve výchově a vzdělání, jak se projevují v některých oblastech teoretické a praktické výchovné činnosti. Navrhovaný projekt bezprostředně navazuje na několikaletou výzkumnou práci pracovníků katedry filosofie. Bude řešit následující otázky: paradigmatická povaha výchovy, idea smyslu vzdělání; náboženství a umění ve struktuře výchovy. Řešitelé budou analyzovat epistemologické, etické a The historical changes of society formulate question on the meaning and the nature of cultivations and education. In the last decade of this century there has been offered a large scale of views on renewal of ideas of the primasy, secondary and university educational system in the Central Europe. The attention of the applicants will be turn to problems that are at the first line of transformation of educational system: paradigmatic nature of education, idea od education and cultivation, art andreligious at the structure of education. These problems will be solved by inquiry of epistemological, moral and aesthetic aspects of changes in education.
dcterms:title
The Change of Paradigma of Education - Philosophical Anthropological Approach Změna paradigmatu výchovy - filosoficko-antropologický pohled
skos:notation
GA401/02/0910
n3:aktivita
n18:GA
n3:celkovaStatniPodpora
n16:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n16:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2008-06-02+02:00
n3:druhSouteze
n4:VS
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:fazeProjektu
n10:1593112
n3:hlavniObor
n11:AA
n3:hodnoceniProjektu
n21:U
n3:kategorie
n19:ZV
n3:klicovaSlova
Neuvedeno.
n3:partnetrHlavni
n8:orjk%3A23330
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
43
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
43
n3:rokUkonceniPodpory
n7:2004
n3:rokZahajeniPodpory
n7:2002
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n7:2005
n3:sberDatUdajeProjZameru
n7:2005
n3:soutez
n14:SGA02002GA-ST
n3:statusZobrazovaneFaze
n20:DUU
n3:typPojektu
n9:P
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
The research aim of the project was investigation of change of educational paradigms, basis and foundations of educational thought of academic community in their theoretical and practical activity. History of European philosophy and pedagogy, moderm phil Řešitelé projektu si položili za svůj hlavní úkol analyzovat změnu paradigmatu výchovy, východisek a založení myšlení pedagogické komunity v rovině teoretické i praktické. Jako materiál ke studiu problémů sloužily dějiny evropské filosofie a pedagogiky,
n3:zivotniCyklusProjektu
n12:ZBKU