This HTML5 document contains 36 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GA103%2F04%2F0678/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GA103%2F04%2F0678
rdf:type
n13:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GA103/04/0678
dcterms:description
Vliv urbanistické struktury na dopravní náročnost území a vztah územního plánování k řešení trvale udržitelné dopravy. Z hlediska trvale udržitelného rozvoje společnosti a z hlediska zvyšující se svobody rozhodování nabývá na významu včas organizovat území tak, aby bylo schopno zvládnout přiměřeným způsobem potřebnou mobilitu osob a dopravní náročnost ekonomiky. K zvládnutí je potřeba použít investiční i organizační nástroje, a to již v ranné fázi organizace území, tj. při územním plánování a územních řízeních kdy je třeba kvalifikovaně zhodnotit důsledky urbanistického konceptu a urbanistické struktury na uspokojení potřebné mobility. Tato otázka je složitým logistickým problémem, kde se prolíná logistika nákladní dopravy, city logistika a logistika dopravy osob do jednoho komplexního systému. Cílem navrhovaného projektu je vytvořit postupy a vzory řešení, jak hodnotit, navrhovat a posuzovat záměry na využití území z hlediska jeho optimální a dlouhodobě udržitelné kvality obsluhy území. Impact of Urban Structures on Territorial Transport Demand and the Relation of Territorial Planning to Solving Permanently Sustainable Traffic. In terms of permanently sustainable development of society and the growing freedom of decision, it is becomingincreasingly important to organize territory sufficiently in advance, to ensure that it is capable of adequately coping with the necessary mobility of persons and transportation demands of the economy. In order to manage, it is essential to exploit investment and organizational Instruments at a very early phase of territorial organization; this means during territorial planning and procedures, when it is necessary to make qualified estimates of the consequences of urban concepts and Structures on satisfaction of the required mobility. This issue is a very complicated logistics problem, a sort of blending of cargo transportation logistics, city logistics and personal transport logistics into one global system. The goal of the proposed project is
dcterms:title
Impact of urban structures on territorial transport demand and the relation of territorial planning to solving permanently sustainable traffic Vliv urbanistické struktury na dopravní náročnost území a vztah územního plánování k řešení trvale udržitelné dopravy
skos:notation
GA103/04/0678
n4:aktivita
n15:GA
n4:celkovaStatniPodpora
n12:celkovaStatniPodpora
n4:celkoveNaklady
n12:celkoveNaklady
n4:datumDodatniDoRIV
2007-10-16+02:00
n4:druhSouteze
n6:VS
n4:duvernostUdaju
n17:S
n4:fazeProjektu
n19:2313409
n4:hlavniObor
n5:JO
n4:hodnoceniProjektu
n16:U
n4:kategorie
n14:ZV
n4:klicovaSlova
Neuvedeno.
n4:partnetrHlavni
n7:ico%3A47307218
n4:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n4:pocetPrijemcu
1
n4:pocetSpoluPrijemcu
0
n4:pocetVysledkuRIV
7
n4:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
7
n4:rokUkonceniPodpory
n9:2006
n4:rokZahajeniPodpory
n9:2004
n4:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n9:2006
n4:sberDatUdajeProjZameru
n9:2007
n4:soutez
n10:SGA02004GA-ST
n4:statusZobrazovaneFaze
n18:DUU
n4:typPojektu
n21:P
n4:vedlejsiObor
n5:JM n5:JN
n4:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
The relation between transport and transport needs is very well known to expert public but the mechanisms of transport needs origin have not been described yet. Description of transport needs origin and deduction of primary relations that determine it wa Odborné veřejnosti je znám vztah mezi dopravou a přepravními potřebami. Mechanizmy vzniku přepravních potřeb však nebyly dosud popsány. Tento projekt si vzal za úkol právě popis vzniku přepravních potřeb a odvození základních vztahů, jimiž se tento vznik
n4:zivotniCyklusProjektu
n20:ZBKU