This HTML5 document contains 36 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GA103%2F02%2F0396/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GA103%2F02%2F0396
rdf:type
n12:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GA103/02/0396
dcterms:description
Cílem projektu je experimentálním výzkumem s podporou počítačového modelování získat nové poznatky o únavových procesech probíhajících v asfaltových vozovkách a uplatnit je při revizi návrhové metody netuhých vozovek. Enormně se zvyšující nároky na provozní výkonnost vozovek vyžadují návrh a uplatnění inovovaných silničních materiálů odolnějších vůči opakovanému zatížení narůstajícími kolovými tlaky a vůči tvorbě trvalých deformací povrchu vozovky, které snižují provozní způsobilost komunikací. Pozornost bude věnována uplatnění modelu struktury asfaltového kompozitu s vazkopružnými i vazkoplastickými složkami a vývoji interakce složek kompozitu v etapě inicializace trhlin i v etapě šíření trhlin. Budou zkoumány možnosti uplatnění efektivních akcelerovaných zkoušek únavové únosnosti asfaltových směsí, bude sledován vliv vnějších podmínek exploatace vozovek, zejména vliv teploty a příznivých účinků regenerace materiálových vlastností asfaltových směsí. Pro potřeby rekonstrukce a zesílení The aim of the project is to obtain new knowledge on fatigue processes taking place in asphalt pavements through combination of experimental research and computer modelling and to make use of it in the revision of the flexible pavement design method. Markedly increasing demands on pavement performance require design and application of new innovative pavement construction materials resistant to repeated application of more agressive axle loads and to permanent deformations affecting pavement serviceability. The use will be made of the microstructural modelling of the asphalt mix components having viscoelastic and viscoplatic behaviour in order to model the evolution of their interaction in the crack initiation stage as well as in the propagation stage. The applicability of effective accelerated fatigue tests for asphalt mixes will be analysed with regard to different external pavement exploatation conditions, the temperature effects especially. The beneficial effects of asphalt
dcterms:title
Únava asfaltových směsí a optimalizace návrhu netuhých vozovek Asphalt fatigue and pavement design optimization
skos:notation
GA103/02/0396
n3:aktivita
n18:GA
n3:celkovaStatniPodpora
n6:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n6:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2008-06-02+02:00
n3:druhSouteze
n17:VS
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:fazeProjektu
n14:1563924
n3:hlavniObor
n5:JM
n3:hodnoceniProjektu
n9:U
n3:kategorie
n4:ZV
n3:klicovaSlova
Neuvedeno.
n3:partnetrHlavni
n19:orjk%3A21110
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
29
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
29
n3:rokUkonceniPodpory
n13:2004
n3:rokZahajeniPodpory
n13:2002
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n13:2005
n3:sberDatUdajeProjZameru
n13:2005
n3:soutez
n21:SGA02002GA-ST
n3:statusZobrazovaneFaze
n20:DUU
n3:typPojektu
n10:P
n3:vedlejsiObor
n5:JL n5:JI
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
The major objective of the project was to obtain new knowledge on fatigue processes taking place in flexible pavements through combination of experimental testing and computer modelling. Using results of laboratory fatigue testing of more than 60 various Hlavním cílem projektu bylo experimentálním výzkumem s podporou počítačového modelování získat nové poznatky o únavových procesech  probíhajících  v  asfaltových  vozovkách. Na základě analýzy laboratorních únavových zkoušek více než 60 různých typů asfa
n3:zivotniCyklusProjektu
n16:ZBKU