This HTML5 document contains 36 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/GA101%2F04%2F0033/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:GA101%2F04%2F0033
rdf:type
n6:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=GA101/04/0033
dcterms:description
Cílem řešení projektu je předložit popis a důsledky jevů odehrávajících se v kontaktní oblasti vzájemně působících reálných těles (kolejnice - kolo). Budou zkoumány dopady mechanismu styku na strukturní změny v (pod)povrchové vrstvě, které souvisejí s neizotermičností sledovaných jevů. Tento výzkum specializovaně navazuje na již provedené práce v oblasti styku kolo-kolejnice, kde byly zmíněné strukturní změny bezpečně identifikovány. Doposud ovšem nebyly jednoznačně formulovány poznatky, vysvětlující vznik tepelného zdroje v kontaktní oblasti a následné procesy teplotních změn (stacionární poklesy teplot, vlnové tepelné zdroje), jejichž exaktnější popis je nezbytný z hlediska uspokojivého vysvětlení jejich dopadu na event. probíhající fázové přeměny.Nelze proto vyloučit, že další vyvolané a prokázané defekty v povrchových vrstvách kontaktně se stýkajících a relativně přemisťovaných objemů souvisí s materiálovými změnami, které zasahují do relativně značných hloubek kontaktních oblastí. Po The submitted project is concentrated on the description of processes occurring in the contact surroundings of mutually imposing real bodies (rail and wheel). The consequences of a contact mechanism on the structural changes in surface and subsurface layers, caused due to non-isothermal nature of the occurred processes, will be investigated above all. This research, in specialised way, follows the achieved results in the field of railway wheel - rail contact where the mentioned structural changes were reliably identified. The theoretical part of the project is directed at explicit formulation of knowledge elucidating the origin of the heat source in the contact and consecutive processes of thermal changes whose more exact description is necessaryfor a satisfactory explanation of their influence on the realised phase transformations. We can not discount an idea that the next induced and documented defects in surface layers of comparatively displaced volumes in the contact are in direct connection
dcterms:title
Analýza mezních stavů povrchových vrstev temene kolejnice z hlediska kontaktního zatížení účinkem kolových sil při průjezdu kolejového vozidla Analysis of limit states in surface layers of a rail from the view of the contact loading owing to effect of wheel forces during railway vehicle running
skos:notation
GA101/04/0033
n3:aktivita
n13:GA
n3:celkovaStatniPodpora
n12:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n12:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2007-10-16+02:00
n3:druhSouteze
n21:VS
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:fazeProjektu
n11:2310979
n3:hlavniObor
n7:JO
n3:hodnoceniProjektu
n16:U
n3:kategorie
n14:ZV
n3:klicovaSlova
Neuvedeno.
n3:partnetrHlavni
n20:orjk%3A25510
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
26
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
26
n3:rokUkonceniPodpory
n5:2006
n3:rokZahajeniPodpory
n5:2004
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n5:2006
n3:sberDatUdajeProjZameru
n5:2007
n3:soutez
n19:SGA02004GA-ST
n3:statusZobrazovaneFaze
n17:DUU
n3:typPojektu
n4:P
n3:vedlejsiObor
n7:JG n7:JL
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
Long-standing problems of damaging contact surfaces of rail wheels demand an extension of research works which will aim at some of the new approaches towards the issue of limiting state of environment which is formed, by rolling of generally loaded wheel V návaznosti na podrobný rozbor provedených teoretických výzkumů v dané oblasti byla upřesněna metodika provozního sledování výskytu povrchových vad železničních kol a kolejnic. Hlavní pozornost byla věnována definování souvislostí vyskytujících se degra
n3:zivotniCyklusProjektu
n10:ZBKU