This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/FR-TI3%2F442/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:FR-TI3%2F442
rdf:type
n17:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=FR-TI3/442
dcterms:description
*The aim of this project is to design and verify a new on-board system prototype of rail vehicles wheel flanges lubrication of all the standard types (trams, underground rails, locomotives, speed locomotives). Prototype and its technical parameters will be verified in operation by installation on a type application of a selected customer. Technical development of the prototype is based on applied research and experimental development in the area of applied tribology, realized by technical university as a project partner. The target of innovation is friction and wear reduction of sliding surfaces of wheels and rails and operation of the process by optimalised application of ecological lubricants that will be modulate in line with current process conditions. System allows use of standard lubricants. Optimalization of the lubricant application has major consequences with environment. *Cílem projektu je výroba a ověření prototypu koncepčně nového on-board systému zajišťujícího optimální mazání okolků kolejových vozidel všech standardních typů (tramvaje, metro, příměstské vlaky, lokomotivy, rychlostní lokomotivy). Prototyp, jeho technické parametry a funkce, bude ověřen jeho instalací a zkušebním provozem na typové aplikaci u vybraného odběratele řešitele. Technický vývoj prototypu se opírá o aplikovaný výzkum a experimentální vývoj v oblasti aplikované tribologie, realizovaný v rámci projektu spoluřešitelem z oblasti technického vysokého školství. Účelem komplexní inovace je dosažení podstatného snížení tření a opotřebení jízdních ploch kol a kolejnic a řízení tohoto procesu optimalizovaným dávkováním biologicky odbouratelné mazací směsi v závislosti na aktuálních provozních podmínkách vozidla. Souběžně je zachována možnost užití běžných maziv (dnes plošně rozšířených), v tomto případě má optimalizace množství užitého maziva zásadní dopad na životní prostředí.
dcterms:title
*Výzkum a vývoj adaptivního systému mazání okolků kolejových vozidel *Research and development of adaptive wheel flange lubrication system
skos:notation
FR-TI3/442
n3:aktivita
n20:FR
n3:celkovaStatniPodpora
n12:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n12:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2014-07-17+02:00
n3:druhSouteze
n10:VS
n3:duvernostUdaju
n16:C
n3:fazeProjektu
n5:100579680
n3:hlavniObor
n9:JQ
n3:hodnoceniProjektu
n4:V
n3:kategorie
n21:VV
n3:klicovaSlova
tribology; wheel flange lubrication; central lubrication; rail vehicles; ecological lubricants
n3:partnetrHlavni
n19:ico%3A60737221
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
1
n3:pocetVysledkuRIV
14
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
14
n3:posledniUvolneniVMinulemRoce
2013-05-31+02:00
n3:prideleniPodpory
n11:FR-TI3%2F442
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n14:2013
n3:sberDatUdajeProjZameru
n14:2014
n3:soutez
n6:SMPO2011%2F01
n3:statusZobrazovaneFaze
n13:DUU
n3:typPojektu
n8:P
n3:ukonceniReseni
2013-09-30+02:00
n3:vedlejsiObor
n9:JO
n3:zahajeniReseni
2011-03-01+01:00
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
V rámci projektu byl vytvořen a testován koncepčně nový on-board systém mazání odkolků v podobě tří aplikačních variant s adaptivním systémem řízení. Cíle byly splněny v rozsahu a termínech definovaných v návrhu projektu. Under the project, a novel on-board wheel flange lubrication system was developed and tested in three product variants with adaptive control systém. The goals of the project were fulfilled within the devined extent and terms.
n3:zivotniCyklusProjektu
n15:ZBKU
n3:klicoveSlovo
central lubrication rail vehicles wheel flange lubrication tribology