This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/FI-IM2%2F071/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:FI-IM2%2F071
rdf:type
n22:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=FI-IM2/071
dcterms:description
*Konduktivní proudy v asynchronním trakčním pohonu a jejich vliv na bezpečnost kolejových obvodů. *Conductive currents in asynchronous traction drive and their influence on the safety of rail circuits.
dcterms:title
*Conductive currents in asynchronous traction drive and their influence on the safety of rail circuits. *Konduktivní proudy v asynchronním trakčním pohonu a jejich vliv na bezpečnost kolejových obvodů.
skos:notation
FI-IM2/071
n3:aktivita
n10:FI
n3:celkovaStatniPodpora
n21:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n21:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2009-04-01+02:00
n3:druhSouteze
n18:VS
n3:duvernostUdaju
n5:C
n3:fazeProjektu
n16:71756623
n3:hlavniObor
n4:JA
n3:hodnoceniProjektu
n7:U
n3:kategorie
n8:VV
n3:klicovaSlova
asynchronous traction drive; conductive current; supply voltage system; safety rail circuits
n3:partnetrHlavni
n15:ico%3A47718579
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
2
n3:pocetVysledkuRIV
9
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
9
n3:posledniUvolneniVMinulemRoce
2007-05-15+02:00
n3:prideleniPodpory
n14:FI-IM2%2F071
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n9:2007
n3:sberDatUdajeProjZameru
n9:2008
n3:soutez
n11:SMPO200500009
n3:statusZobrazovaneFaze
n17:DUU
n3:typPojektu
n12:P
n3:ukonceniReseni
2007-12-31+01:00
n3:vedlejsiObor
n4:JO
n3:zahajeniReseni
2005-05-18+02:00
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
During the project there have been worked up lot of theoretic reports that have cleared up a mechanism of conductive currents inception in locomotive traction drive. Final measurements have ratified theoretic hypotheses. Vypracováno množství teoretických zpráv, které objasnily mechanismus vzniku konduktivních proudů v trakčním pohonu lokomotivy. Závěrečná měření potvrdila teoretické předpoklady a umožní úspěšné dokončení projektu lokomotivy 109E.
n3:zivotniCyklusProjektu
n20:ZBKU
n3:klicoveSlovo
asynchronous traction drive supply voltage system conductive current