This HTML5 document contains 34 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/EE2.3.09.0019/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/

Statements

Subject Item
n2:EE2.3.09.0019
rdf:type
n6:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=EE2.3.09.0019
dcterms:description
Úkolem projektu je zpracování nového kurzu a vyškolení týmu VaV pracovníků v základech nové metodiky pro e-learningovou automatickou adaptaci výukového procesu, přizpůsobujícího se osobním znalostem a vlastnostem studentů. Jde o individualizaci výuky po stránce pedagogické a psychologické, přístup k výuce optimalizující čas i kvalitu vzdělávání studentů. Výzkum problematiky je v počátcích a je zapotřebí většího týmu lidí, kteří by uměli dále zkoumat její mnohé dílčí problémy. Metodika bude pilotně otestována a doladěna metodiky, potom bude proškoleno asi 60 nových VaV osob, aby v e-learningu uměli formulovat i řešit výzkumné úkoly a tak výukové opory vyvíjeli na potřebné úrovni kvality, uměli spolupracovat na dalším vývoji metodiky a mohli pak školit i další autory opor. Cílem je tedy vytvoření VaV týmu a posílení kompetencí pracovníků VaV v pedagogickém a psychologickém výzkumu pro optimální využití e-learningu v praxi. The aim of the project is to train the development team to be able to develop and test the new methodology for e-learning supports, which will allow the automatic adaptation of teaching process adapted to individual knowledge and characteristics of students. As far as authors are concerned, the basic principle involves supports of several options processing of particular parts of teaching supports and their exchangeability according to needs of a specific student. In terms of student, the basic principle covers recognition of student characteristics (including possible handicaps) and defining the optimum individual style of presentation. We talk here about individualization in teaching in terms of knowledge, pedagogy and psychology. The aim of the method is to establish the new approach to e-learning which could optimize time and quality of education of both students and individuals in long-life education.
dcterms:title
Adaptive Individualization of Study through E-learning Adaptivní individualizovaná výuka v e-learningu
skos:notation
EE2.3.09.0019
n3:aktivita
n5:EE
n3:celkovaStatniPodpora
n10:celkovaStatniPodpora
n3:celkoveNaklady
n10:celkoveNaklady
n3:datumDodatniDoRIV
2015-01-05+01:00
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:fazeProjektu
n20:92881255
n3:hlavniObor
n9:AM
n3:hodnoceniProjektu
n12:V
n3:kategorie
n14:ZV
n3:klicovaSlova
e-learning
n3:partnetrHlavni
n4:orjk%3A17810
n3:pocetKoordinujicichPrijemcu
0
n3:pocetPrijemcu
1
n3:pocetSpoluPrijemcu
0
n3:pocetVysledkuRIV
19
n3:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
19
n3:posledniUvolneniVMinulemRoce
2012-12-13+01:00
n3:prideleniPodpory
n16:6%2F11
n3:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n13:2012
n3:sberDatUdajeProjZameru
n13:2013
n3:statusZobrazovaneFaze
n7:DUU
n3:typPojektu
n17:P
n3:ukonceniReseni
2012-05-31+02:00
n3:zahajeniReseni
2009-06-01+02:00
n3:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
1. Tým metodiků vytvořil základy psychologicko-didakticko-informatické metodologie adaptivního e-learningu. 2. Byla zpracována analýza experimentálního SW. 3. Bylo zpracováno 5 pilotních adaptivních opor předmětů různého typu pro ověření metodiky i SW 1) The team of methodologists created the foundations of psycho-didactic and informatics methodology of adaptive e-learning. 2) An analysis of the experimental software was created. 3) There were created 5 pilot adaptive mainstays of objects of different types of authentication methods and software
n3:zivotniCyklusProjektu
n19:ZBBKU