This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/zivotniCyklusProjektu/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/typPojektu/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/druhSouteze/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/hodnoceniProjektu/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/prideleniPodpory/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/kategorie/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n22http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/duvernostUdaju/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/fazeProjektu/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/obor/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/soutez/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/statusZobrazovaneFaze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/cep/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/1F44G%2F092%2F120/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/aktivita/

Statements

Subject Item
n2:1F44G%2F092%2F120
rdf:type
n10:Projekt
rdfs:seeAlso
http://www.isvav.cz/projectDetail.do?rowId=1F44G/092/120
dcterms:description
The project goal is to provide research, development and testing of the complex system for determining and picking of the electronic toll with random set and differential rated segments of the Czech roads. With respect to the individual attributes and the technical state of the vehicle will be this toll comprised: 1) Economic component - it cover pass of the vehicle and it acquire the resources for the reconstruction of the roads, 2) Ecological component - it cover harmful effect of emission, 3) Safetycomponent - it cover dangerous style of driving. Technical certain of the electronic toll will be comprised: 1) Modification of the periodical emission control with goal to quantification of the harmful action of the vehicle. 2) Telematic system for monitoring the track, velocity and acceleration of the individual vehicles, including the central register. 3) New original board unit (OBU) for electronic toll collection that uses the data of vehicle technical characteristics, running properties of the en Cílem projektu je výzkum, vývoj a experimentální ověření komplexního systému pro stanovení a výběr elektronického mýtného na libovolně předvolených a diferencovaně otaxovaných úsecích sítě vozovek v ČR. S ohledem na individuální vlastnosti a technický stav vozidla bude skladbu tohoto mýtného tvořit: 1) Ekonomická složka, postihující průjezd vozidla a plnící úkol získat prostředky na obnovu vozovek, 2 ) Ekologická složka, postihující škodlivé působení emisí a plnící motivační úkol udržovat vozidlo v dobrém technickém stavu a 3) Bezpečnostní složka, postihující škodlivý styl jízdy řidiče a plnící motivační úkol jeho výchovy. Technické zabezpečení mýtného bude tvořit: 1) Úprava metodiky periodických emisních kontrol s cílem kvantifikovat škodlivé působení vozidla v podobě komplexních trojrozměrných emisních charakteristik, 2) Telematický systém pro sledování dráhy, rychlosti a zrychlení individuálních vozidel, včetně centrální evidence a zabezpečení spolehlivosti a ochrany osobnosti, 3) Nová originální
dcterms:title
Economical, Ecological and Safe Electronical Toll Collection Ekonomické, ekologické a bezpečnostní řešení elektronického mýtného
skos:notation
1F44G/092/120
n4:aktivita
n7:1F
n4:celkovaStatniPodpora
n5:celkovaStatniPodpora
n4:celkoveNaklady
n5:celkoveNaklady
n4:datumDodatniDoRIV
2009-04-03+02:00
n4:druhSouteze
n9:VS
n4:duvernostUdaju
n22:S
n4:fazeProjektu
n17:71796470
n4:hlavniObor
n16:JO
n4:hodnoceniProjektu
n21:U
n4:kategorie
n20:ZV
n4:klicovaSlova
Elektronické mýtné; palubní jednotka; OBU; dynamické a emisní charakteristiky vozidel; bezpečnost provozu vozidel; ITS; dopravní telematika
n4:partnetrHlavni
n15:orjk%3A21260
n4:pocetKoordinujicichPrijemcu
1
n4:pocetPrijemcu
3
n4:pocetSpoluPrijemcu
0
n4:pocetVysledkuRIV
12
n4:pocetZverejnenychVysledkuVRIV
12
n4:posledniUvolneniVMinulemRoce
2007-06-01+02:00
n4:prideleniPodpory
n19:88%2F2004-210-TPV%2F1
n4:sberDatUcastniciPoslednihoRoku
n14:2007
n4:sberDatUdajeProjZameru
n14:2008
n4:soutez
n6:SMD0200401
n4:statusZobrazovaneFaze
n8:DUU
n4:typPojektu
n13:P
n4:ukonceniReseni
2007-12-01+01:00
n4:vedlejsiObor
n16:JC n16:JB
n4:zahajeniReseni
2004-04-01+02:00
n4:zhodnoceni+vysledku+projektu+dodavatelem
The course of project´s solution and project´s outcomes correspond to the contract. The goal was accomplish, and desiderative outcomes was process. Průběh řešení a výsledky odpovídají smlouvě.Cíl byl naplněn, požadované výstupy byly zpracovány.
n4:zivotniCyklusProjektu
n11:ZBBKU
n4:klicoveSlovo
Elektronické mýtné bezpečnost provozu vozidel dynamické a emisní charakteristiky vozidel OBU palubní jednotka ITS