This HTML5 document contains 26 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/kategorie/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/soutez/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/projekt/MSM/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/aktivita/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/obor/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/druh-souteze/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/smlouva/8038/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/faze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/typ/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/poskytovatel/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#

Statements

Subject Item
n2:MEB101015
rdf:type
n3:Projekt
dcterms:description
The common project goal of the #ORIGch and German project partners is the systematic qualitative and quantitative analysis of linguistic features in #ORIGch and German student writings. This topic combines theoretical approaches to culture- and domain-specific discourse and practical advantages for students intending to work as language service providers after their studies. Společným cílem projektu na obou stranách, tedy u českých i německých partnerů, je systematická a kvantitativní analýza jazykových rysů v psaném stylu českých a německých studentů. Toto téma kombinuje teoretické přístupy ke kulturně a územně určenému diskurzu a praktické výhody pro studenty, kteří chtějí po ukončení studia pracovat v oblasti jazykových služeb.
dcterms:title
Stance and interaction in novice academic English: German - #ORIGch university students compared (SINAE) Vyjadřování postoje a interakce v akademické angličtině začínajících autorů: srovnání německých a českých univerzitních studentů (SINAE)
n3:cislo-smlouvy
n6:2010-32
n3:dalsi-vedlejsi-obor
n12:AI
n3:druh-souteze
n4:M2
n3:faze
n8:54025499
n3:hlavni-obor
n12:AI
n3:vedlejsi-obor
n12:AI
n3:id-aktivity
n7:ME
n3:id-souteze
n9:
n3:kategorie
n10:2
n3:klicova-slova
academic writing; interaction in academic English; stance; novice writers; #ORIGch students; German students
n3:konec-reseni
2011-12-31+01:00
n3:pocet-koordinujicich-prijemcu
0
n3:poskytovatel
n11:MSM
n3:start-reseni
2010-01-01+01:00
n3:statni-podpora
197
n3:typProjektu
n13:P
n3:uznane-naklady
197
n3:pocet-prijemcu
1
n3:pocet-spoluprijemcu
0
n3:pocet-vysledku
0
n3:pocet-vysledku-zverejnovanych
0