This HTML5 document contains 26 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/kategorie/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/soutez/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/projekt/MSM/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/aktivita/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/obor/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/druh-souteze/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/faze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/typ/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/smlouva/MSMT-7028/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/poskytovatel/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#

Statements

Subject Item
n2:LF12013
rdf:type
n3:Projekt
dcterms:description
The goal of the project is to research and develop a device able to produce electricity using the energy of exhaust gasses and deceleration and its logical distribution throughout the vehicle in order to lower its consumption of fuel and also its CO2 emissions. Cílem projektu je výzkum, vývoj a ověření prototypu zařízení pro výrobu elektrické energie z výfukových plynů. Prvním bodem výzkumu a vývoje je vlastní turbogenerátor. Pro funkci systému je důležitý správný odběr energie obsažené ve výfukových plynech tak, aby pracovní otáčky turbínového kola byly v pracovních otáčkách synchronního generátoru s permanentními magnety. Druhým bodem výzkumu a vývoje bude vývoj speciálního generátoru s permanentními magnety a s množstvím produkovaného výkonu od 0,5 - 3 kW v otáčkách 15 000 – 120 000 ot./min. Současně s vývojem generátoru bude probíhat vývoj synchronního usměrňovače s autonomním adaptivním řízením připojeným do distribuovaného řídicího systému komunikujícího sériovým rozhraním CAN Bus. Pro funkčnost systému je kritický i další bod výzkumu, a to optimalizace chladicího systému generátoru. Extrémní podmínky fungování generátoru i součinnost s ostatními součástkami pohonné jednotky (turbodmychadlo, katalyzátor a další) jsou technickou výzvou řešitelů.
dcterms:title
Research and development of electric generator from exhaust gases of internal combustion engine Vývoj turbogenerátoru pro výrobu el. energie z výfukových plynu spalovacích motoru
n3:cislo-smlouvy
n5:2012-36
n3:dalsi-vedlejsi-obor
n8:JR
n3:druh-souteze
n9:VS
n3:faze
n7:54686742
n3:hlavni-obor
n8:JT
n3:vedlejsi-obor
n8:JO
n3:id-aktivity
n11:LF
n3:id-souteze
n10:SMSM2012LF2
n3:kategorie
n12:2
n3:klicova-slova
recuperation of electric energy; turbo-generator; fuel savings
n3:konec-reseni
2015-12-31+01:00
n3:pocet-koordinujicich-prijemcu
0
n3:poskytovatel
n6:MSM
n3:start-reseni
2012-03-01+01:00
n3:statni-podpora
7850
n3:typProjektu
n13:P
n3:uznane-naklady
15700
n3:pocet-prijemcu
1
n3:pocet-spoluprijemcu
0
n3:pocet-vysledku
0
n3:pocet-vysledku-zverejnovanych
0