This HTML5 document contains 26 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/kategorie/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/soutez/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/aktivita/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/projekt/MPS/1J021/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/obor/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/smlouva/082/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/druh-souteze/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/faze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/typ/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/poskytovatel/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#

Statements

Subject Item
n2:04-DP2
rdf:type
n3:Projekt
dcterms:description
1. Zjistit rozšíření nových informačních a komunikačních technologií: a) v různých typech škol, na různých stupních vzdělávacího systému, v celoživotním vzdělávání, včetně sebevzdělávání b) plošné rozšíření v celé české populaci. 2. Vliv nových technologií na obsah a formu vzdělávání (didaktika vyučování). 3. Vliv nových technologií na osobnost dítětě, mladého člověka a člověka obecně. 4. Vliv nových technologií na životní pole a životní styl člověka v různých životních fázích. 1. determine the development of the new information and communication technologies: a) in the different types of schools, different levels of the educational system, in the life-long learning, including self-education, b) overall develompment in the population. 2. influence of the new technologies on the content and form of the education (didactics). 3. influence of the new technologies on the human´s life field and the human´s life in the different life phases in general. 4. Influence of the new technologies on the life´s field and the human´s life style. The problems have interdisciplinar character and the empirical findings will be gathered by means of the sociological, pedagogical and psychological research methods and techniques.
dcterms:title
Influence of the computerization on the educational processes and on the human´s personality in the information society Vliv computerizace na edukační procesy a na osobnost člověka v informační společnosti
n3:cislo-smlouvy
n8:04-S
n3:dalsi-vedlejsi-obor
n11:AJ
n3:druh-souteze
n4:VS
n3:faze
n9:35881396
n3:hlavni-obor
n11:AM
n3:vedlejsi-obor
n11:AO
n3:id-aktivity
n12:1J
n3:id-souteze
n6:SMPS20041JMS4
n3:kategorie
n10:1
n3:klicova-slova
terciární vzdělávání; celoživotní učení; digitalizace; boloňský proces; e-learning; digitální přehrada; computerizace; virtuální
n3:konec-reseni
2007-06-30+01:00
n3:pocet-koordinujicich-prijemcu
0
n3:poskytovatel
n13:MPS
n3:start-reseni
2004-07-01+01:00
n3:statni-podpora
2983
n3:typProjektu
n5:P
n3:uznane-naklady
2983
n3:pocet-prijemcu
1
n3:pocet-spoluprijemcu
0
n3:pocet-vysledku
18
n3:pocet-vysledku-zverejnovanych
18