This HTML5 document contains 23 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/soutez/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/kategorie/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/obor/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/druh-souteze/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/projekt/MO0/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/faze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/typ/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/poskytovatel/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#

Statements

Subject Item
n2:MO03171100014
rdf:type
n4:Projekt
dcterms:description
Podstatou navrhovaného projektu je sestavení matematického modelu vozidlového pásu určeného pro pohyb při rychlostech nad 100km/hod, navržení a realizace testovacího zařízení, které by umožnilo simulovat pohyb pásu při vysokých rychlostech a provádět záznam chování a různých parametrů charakterizujících dynamické vlastnosti vozidlového pásu. Cílené využití matematického modelu a testovacího zařízení je zaměřeno do oblasti výzkumu vlivu změn konstrukce pásu na změny odporu pásu proti pohybu při vysokých rychlostech. Matematický model je zamýšleno v první etapě sestavit, verifikovat a využít pro pás použitý na lyžích na trávu. Získané poznatky je pak předpokládáno zobecnit a připravit pro budoucí využití a aplikaci na vozidlový pás vybraného konkrétního pásového vozidla (pravděpodobně BVP-2), nebo pásového terénního vozidla o hmotnosti do 20-ti tun, o výkonu motoru do 500kW a maximální předpokládané rychlosti 120km/hod. Proposed project is based on composition of mathematical model of vehicle track determined for velocity of over 100km/hr. The project also covers proposal and realization of test bed which allows track high velocity drive simulation, recording of track behaviour, and different parameters which characterize vehicle track dynamical properties. Aimed application of mathematical model and test bed is directed to research field of track design changes influencing track resistance to motion at high velocities. Aim of the research is to propose changes on vehicle track design which can lead to decrease track resistance to motion. Mathematical model is supposed, at first, to propose, verify and apply for track used for green skiing. Obtained results are supposed to be generalized and prepared for further use and application to choice concrete track vehicle (likely BMP-2), or to 20-t off-road track vehicle, equipped with 500kW engine power and 120km/hr maximum assumed velocity.
dcterms:title
Research of vehicle track design determined for high velocity drive KOMPONENTY II - Komponenty vybraných druhů vojenské techniky
n4:dalsi-vedlejsi-obor
n6:JR
n4:druh-souteze
n10:VZ
n4:faze
n5:20283144
n4:hlavni-obor
n6:KA
n4:vedlejsi-obor
n6:JO
n4:id-aktivity
n12:MO
n4:id-souteze
n11:
n4:kategorie
n8:0
n4:klicova-slova
Dynamical modelling; dynamical properties
n4:pocet-koordinujicich-prijemcu
0
n4:poskytovatel
n9:MO0
n4:statni-podpora
430
n4:typProjektu
n7:P
n4:uznane-naklady
430
n4:pocet-prijemcu
1
n4:pocet-spoluprijemcu
0
n4:pocet-vysledku
1
n4:pocet-vysledku-zverejnovanych
1