This HTML5 document contains 23 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/soutez/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/kategorie/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/aktivita/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/obor/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/druh-souteze/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/faze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/typ/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/projekt/MMR/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/poskytovatel/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#

Statements

Subject Item
n2:WB-22-05
rdf:type
n3:Projekt
dcterms:description
Projekt se zabývá zhodnocením aktuálního stavu managementu obcí, měst a regionů a podporou rožšíření poznání o marketingovém managementu a jeho aplikaci v řídící praxi v ČR. Publikace ve formě metodického návodu obsahující rovněž případové studie je jedním z hlavních výstupů projektu. Vyšší míru poznání konceptu marketingového managementu mají zajistit také pracovní semináře a školení, konference, odborné články a prezentace na www. The project critically evaluates current situation in the field of municipality, city and regional management in the Czech Republic. The knowledge of marketing management of municipalities is recommended and its implementation should be ensured. The mosteffective tools for reaching the goal of the project are: printed Handbook for Practicioners, workshop, conference, articles and presentations on www.
dcterms:title
Marketingový management obcí, měst a regionů Marketing management of communities, towns and regions.
n3:dalsi-vedlejsi-obor
n4:AP
n3:druh-souteze
n9:VS
n3:faze
n7:22143358
n3:hlavni-obor
n4:AE
n3:vedlejsi-obor
n4:AH
n3:id-aktivity
n12:WB
n3:id-souteze
n11:SMMR20050002
n3:kategorie
n6:1
n3:klicova-slova
regionální výzkum, aplikovaný výzkum, marketing, management, komplexní teritoriální marketing, obce, města, region, efektivita, kvalita, lokální a regionální rozvoj, metodická příručka, případové studie lokalit.
n3:pocet-koordinujicich-prijemcu
1
n3:poskytovatel
n8:MMR
n3:statni-podpora
1158
n3:typProjektu
n10:P
n3:uznane-naklady
1158
n3:pocet-prijemcu
2
n3:pocet-spoluprijemcu
0
n3:pocet-vysledku
23
n3:pocet-vysledku-zverejnovanych
23