This HTML5 document contains 26 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/kategorie/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/soutez/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/smlouva/330/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/obor/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/druh-souteze/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/faze/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/projekt/MD0/1F54G/106/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/typ/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/poskytovatel/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#

Statements

Subject Item
n2:150
rdf:type
n3:Projekt
dcterms:description
Research of injury risk of passengers during rollover of basic bus designs using simulation methods in combination to real experimental tests. Research of influence of different variant of restraint system on biomechanical parameters of passengers. Comparison of results of simulation according to existing legislation ECE and EEC and with respecting future changes on the other hand. Výzkum nebezpečí poranění cestujících při převrácení základních konstrukčních typů autobusů s použitím simulačních prostředků v kombinaci s reálnými fyzickými zkouškami. Zkoumání vlivu různých variant zádržných systémů na biomechanické parametry cestujících. Porovnání výsledků simulací podle stávající legislativy EHK a ES se simulacemi uvažujícími zahrnutí připravovaných změn.
dcterms:title
Studie zvyšování bezpečnosti cestujících v autobusech s hlavním zaměřením na simulování převrácení vozidla Study for increasing safety of bus passengers aimed for simulation lateral rollover.
n3:cislo-smlouvy
n12:2004-520-TPV
n3:dalsi-vedlejsi-obor
n8:AQ
n3:druh-souteze
n7:VS
n3:faze
n4:37060765
n3:hlavni-obor
n8:JO
n3:vedlejsi-obor
n8:JT
n3:id-aktivity
n9:1F
n3:id-souteze
n10:SMD0200501
n3:kategorie
n13:1
n3:klicova-slova
Autobus; boční převrácení; Předpis EHK 66; PAM-CRASH; figuríny; biomechanické kriterium
n3:konec-reseni
2009-12-31+01:00
n3:pocet-koordinujicich-prijemcu
0
n3:poskytovatel
n6:MD0
n3:start-reseni
2005-01-01+01:00
n3:statni-podpora
5940
n3:typProjektu
n11:P
n3:uznane-naklady
7990
n3:pocet-prijemcu
1
n3:pocet-spoluprijemcu
0
n3:pocet-vysledku
0
n3:pocet-vysledku-zverejnovanych
0