This HTML5 document contains 26 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/kategorie/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/soutez/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/smlouva/406/05/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/aktivita/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/projekt/GA0/GP406/05/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/obor/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/druh-souteze/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/faze/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/typ/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/cep/poskytovatel/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#

Statements

Subject Item
n2:P561
rdf:type
n3:Projekt
dcterms:description
Algoritmickým myšlením rozumíme kognitivní potenci která zvědomuje, analyzuje a zpracovává intuitivně a spontánně uskutečňované myšlenkové procesy. Navrhovaný výzkum je zaměřen na studium a rozvoj algoritmického myšlení budoucích učitelů matematiky, studentů pedagogické fakulty. Dlouhodobá spolupráce se skupinou studentů bude východiskem pro získání výzkumného materiálu. Přitom budou použity metody: terénní výzkum, longitudinální výzkum, řízený rozhovor a protokolování. Kvalitativní analýza získaných výsledků bude realizována v rámci ukotvené teorie (Grounded Theory). V prvním roce budou vyladěny a realizovány experimenty pro studenty vysoké školy. Experimenty budou sledovat přínos algoritmizace a formálních jazyků pro výuku matematiky. Na základě analýzy budou popsány základní fenomény, které hrají důležitou úlohu v procesu zobecnění a popisu řešitelské strategie. Výsledky budou sumarizovány a dojde k zpracování analýz. Závěry budou publikovány ve zprávě v anglickém jazyce a sborníku Algorithmic thinking is a cognitive potential that analyses the intuitive and spontaneous processes of the mind. The suggested research aims to study the algorithmic thinking of future teachers - students of the Faculty of Education. Research material will be obtained via long-term cooperation with such students. Research methods used: field research, longitudinal research, guided interview and protocoling. A qualitative analysis of the results will be carried out according to Grounded theory. First year: the fine-tuning and realization of experiments intended for university students take place; a report comprised at the end of the year. The experiments observe the advantages of algorithm and formal language use in teaching mathematics. Based on an analysis, the fundamental phenomena in the process s of generalization and in the solver-strategy description will be assessed. The results will be summarized and the final analyse s will be formulated. The results will be publicized in an
dcterms:title
Algorithms and solving strategies Algoritmy a řešitelské strategie
n3:cislo-smlouvy
n4:P561
n3:dalsi-vedlejsi-obor
n8:IN
n3:druh-souteze
n11:VS
n3:faze
n7:35716135
n3:hlavni-obor
n8:AM
n3:vedlejsi-obor
n8:BA
n3:id-aktivity
n9:GP
n3:id-souteze
n5:SGA02005GA1PD
n3:kategorie
n10:1
n3:klicova-slova
Algorithm; Problem Solving; Puzzle; Solving Strategy; Teaching Methods
n3:konec-reseni
2007-12-31+01:00
n3:pocet-koordinujicich-prijemcu
0
n3:poskytovatel
n6:GA0
n3:start-reseni
2005-01-01+01:00
n3:statni-podpora
789
n3:typProjektu
n12:P
n3:uznane-naklady
789
n3:pocet-prijemcu
1
n3:pocet-spoluprijemcu
0
n3:pocet-vysledku
49
n3:pocet-vysledku-zverejnovanych
49